-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!oceanic.wsisiz.edu.pl!jankowsr
From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Sprzedawcy w salonach
Date: Sat, 10 Nov 2012 13:39:02 +0100
Organization: Mafia Pruszkowska
Lines: 25
Message-ID: <a...@o...wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: oceanic.wsisiz.edu.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; format=flowed; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1352551149 3462 2001:1a68:a::33 (10 Nov 2012
12:39:09 GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Nov 2012 12:39:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Alpine 2.02 (LFD 1266 2009-07-14)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2471744
[ ukryj nagłówki ]Istnieje obiegowa opinia, że panowie w krawatach, w salonach samochodowych
dopuszczają się wszelkich możliwych wybiegów, żeby sfinalizować transakcję
a co za tym idzie wykonać plan sprzedaży, zainkasować prowizję itd.
Ja się na sprzedaży nie znam, ale moje obserwacje uwagi są następujące:
Z odgadywaniem potrzeb klienta i kreatywnością sprzedawców jest raczej
słabo. Jak kupowałem samochód to nie miałem żadnego innego samochodu i
problemem był dla mnie długi czas oczekiwania. Żaden sprzedawca nie
zaproponował: "Jeśli kupisz u nas samochód to na czas oczekiwania
zapewnimy auto zastępcze w atrakcyjnej cenie". Musiałem taką ofertę
wymyśleć dla siebie sam.
Inny przykład - po zakupie dostałem od producenta voucher do realizacji na
dowolny cel w sieci ASO, ale z krótkim terminem ważności. Dzwoniłem po
kilku serwisach, czy nie zechcieliby wystawić mi faktury za przegląd,
który zrealizują później. Oczywiście w większości przypadków "nie da się",
chociaż sprzedawca powinien starać się za wszelką cenę zatrzymać klienta,
który jeśli będzie zadowolony z usługi to wróci. I tym sposobem znowu sam
musiałem sobie wymyśleć, że zapłacę voucherem za materiały eksploatacyjne
i za części, a później dopłacę gotówką tylko za usługę. Niestety to co mi
proponowano to zwykle zakup bezużytecznych gadgetów.
Moja refleksja jest taka, że klient indywidualny (nie flotowy) to raczej
problem, którego należy się pozbyć.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.11.12 14:42 J.F.
- 10.11.12 15:08 Rafal Jankowski
- 10.11.12 16:10 Krzysztof Matyasik
- 10.11.12 16:14 J.F.
- 10.11.12 16:28 Rafal Jankowski
- 10.11.12 16:38 Rafal Jankowski
- 10.11.12 16:54 Irek N.
- 10.11.12 17:08 sundayman
- 10.11.12 17:32 Kuba \(aka cita\)
- 10.11.12 17:43 J.F.
- 10.11.12 18:19 Andrzej Kubiak
- 10.11.12 19:52 anacron
- 10.11.12 20:11 Rafal Jankowski
- 10.11.12 20:14 Rafal Jankowski
- 10.11.12 20:25 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=