  • 11. Data: 2012-07-09 17:27:11
    Temat: Re: [Sprzedam] swojego Harleya
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jtc9fl$3ll$1@inews.gazeta.pl...

    > http://p1.bikepics.com/2012%5C04%5C14%5Cbikepics-238
    3725-full.jpg

    > historia obrazkowa przemian mojego egzemplarza tu:
    >
    > http://bikepics.com/members/Kuczu/87fxr/

    w sumie to zajebisty ;-)

    p.s. spam : kupię drukarkę do pieniędzy

  • 12. Data: 2012-07-09 22:33:55
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.07.2012 Kuczu <q...@g...com> napisał/a:

    > Ostatnio nie jezdze nim prawie wcale bo Buell jest poreczniejszy do
    > latania po okolicy i bardziej pakowny w trase. W tym sezonie FXR zrobil
    > moze ze 150 km.

    Od kiedy zmieniłeś "rogi" na "bara" nawet fajnie wygląda, ale żeby tym
    jeździć. No sam zresztą ładnie podsumowałeś ;)
    Wielbiciela legendy pewnie znajdziesz, powodzenia przy kolejnym projekcie,
    dawaj fotki, z postępu prac.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 13. Data: 2012-07-09 22:48:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-09 22:33, kakmar pisze:

    > powodzenia przy kolejnym projekcie, dawaj fotki, z postępu prac.

    ktorym ? Aktualnie sa dwa, oba dla kolegow. Jeden zaawansowany, drugi w
    lesie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2012-07-09 23:25:38
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 09.07.2012 Kuczu <q...@g...com> napisał/a:

    > ktorym ? Aktualnie sa dwa, oba dla kolegow. Jeden zaawansowany, drugi w
    > lesie.

    Wszelkich, nie śledzę zbyt dokładnie grupy, ale na to co robisz zawsze
    miło spojrzeć.

    --
    kakmaratgamildotcom użyszkodnik typowego japsa.

  • 15. Data: 2012-07-11 18:55:24
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 lipca 2012 17:38:13 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:
> [...]
    >
    > http://p1.bikepics.com/2012%5C04%5C14%5Cbikepics-238
    3725-full.jpg

    > historia obrazkowa przemian mojego egzemplarza tu:

    Pfff.. Harley bez bidonu na Żywiec Zdrój!? Co za rachityczne wyposażenie moturu.

  • 16. Data: 2012-07-11 22:02:06
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2012-07-08 17:38, Kuczu pisze:
    > Poniewaz mam nowy koncept we w glowie postanowilem przedac mojego FXR-a.

    Ciach....

    Kuczu,czytając komentarze ,też odnosisz wrażenie,że to nie ta grupa???:P

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 17. Data: 2012-07-11 22:05:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-11 22:02, Viking pisze:

    > Kuczu,czytając komentarze ,też odnosisz wrażenie,że to nie ta grupa???:P

    Dalem temu wyraz juz niejednokrotnie. Ale mam to w d... Trzeba
    niektorych traktowac jako folklor i ciekawoste przyrodnicza i tyle.