  • 1. Data: 2012-07-16 10:01:10
    Temat: Re: odkupic swoj samochod..? [dlugie ale ciekawe]
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-16 09:51, Grzybol pisze:

    > Tak dla scislosci to raczej pierdolisz. Jak nie zglosisz w WK, to nie
    > zglosisz tez w ubezpieczalni, bez pieczatki WK jest dupa.

    Nie pierdol :-)
    Tydzien temu sprzedalem zwloki mojego samochodu, wyslalem faks do
    ubezpieczalni, mailem dostalem potwierdzenie zgloszenia oraz kupon
    rabatowy na nastepne ubezp.
    Obowiazek zgloszenia do WK jest, ale AFAIR nie ma sankcji za olanie tego
    obowiazku.

    > Wtedy nadal
    > fura stoi na Ciebie i za wszystko co sie z nia dzieje Ty odpowiadasz.
    > Łącznie z ubezpieczeniem.

    Odpowiada wlasciciel, potwierdzeniam prawa wlasnosci jest umowa K/S.
    Jesli masz umowe sprzedazy i po kilku latach kupna to ponosisz
    odpowiedzialnosc jedynie od momentu powtornego zakupu - czyli w dzien
    podpisania umowy trzeba isc i ubezpieczyc.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128