  • 1. Data: 2012-07-08 17:38:13
    Temat: [Sprzedam] swojego Harleya
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Poniewaz mam nowy koncept we w glowie postanowilem przedac mojego FXR-a.

    http://p1.bikepics.com/2012%5C04%5C14%5Cbikepics-238
    3725-full.jpg

    historia obrazkowa przemian mojego egzemplarza tu:

    http://bikepics.com/members/Kuczu/87fxr/

    fakty:

    FXR-C rocznik 1987, w moich rekach od grudnia 2007. Limitowana seria -
    egzemplarz nr 476 z 750 wyprodukowanych.

    silnik Evolution, skrzynia 5 biegow, wszystko w nienagannym stanie. Rama
    i wiekszosc klamotow polakierowane proszkowo (czarny mat drobna
    struktura). Przebieg cos kole 31 tys. mil. Gdy demontowalem licznik bylo
    na nim ok 29 tys. (licznik lezy na polce jako dowod), od wtedy przybylo
    moze ze 4 tkm. Teraz jest licznik GPS Mainnav.

    Wahacz dluzszy od oryginalu o 25 mm, kolo tyl pelne 4.5x17 z HD Deuce z
    opona 170/60ZR17, przednie szprychowane (szprychy "skrecane" Landmark)
    2.15x21 z opona 90/90. Obie opony nowe, z wloskami, firmy Shinko.
    Zacisk przedni Performance Machine by Arlen Ness z nowiutkimi klockami
    i tarcza niardzewna DNA, tyl zacisk Nissin 4 tloczkowy i tez tarcza DNA,
    przewody w oplocie.

    Gaznik S&S Super E z nowym filtrem S&S, regulowane popychacze RAM,
    zaplon OEM, swiece platynowe HD, przewody zaplonowe Moroso 8mm nowe,
    wydech fajny lecz nie za glosny.
    Nowy lancuch sprzeglowy Diamond i zebatka na wale. Tylny lancuch DiD
    wzmacniany (rozmiar z Hayabusy). Zebatka przednia Zodiac z offsetem
    0.810, tylna akcesoryjna z offsetem 1/4" + dystans.

    Przod z rurami 41 mm z polkami Pro One, obnizony. Tylne amory 11", nizej
    o ok 5 cm niz oryginal.
    Risery z XV1600 przerobione, kierownica Lucas, manetki HD CVO. Lampa
    przod Rick Doss z wkladem Adjure. Tylna lampa LED, kierunki LED.
    Siedzenie LePera obszyty skora + aplikacje. Tylny zydelek przypinany na
    przyssawki (pasazer/ka musi bardzo lubic kierowce zeby na tym jechac).

    Motocykl zarejestrowany, ubezpieczony, z waznym przegladem. Wszystko
    absolutnie sprawne. Swiezy olej 20W50.

    Takie moje oczko w glowie, wlasciwie to ciagle w nim cos zmieniam, nie
    dlatego ze musze ale ze lubie. Ostatnio dostal, kupiony okazyjnie w USA,
    dekielek zaplonu od "Sabbath" by Jesse James.

    Ostatnio nie jezdze nim prawie wcale bo Buell jest poreczniejszy do
    latania po okolicy i bardziej pakowny w trase. W tym sezonie FXR zrobil
    moze ze 150 km.

    Cena ? Tak sobie mysle ze negocjacje powinny zaczac sie od 25 tys. pln
    aczkolwiek przy cenie sie nie upieram bezwarunkowo. Nie chce zamienic go
    na inny motocykl, zwlaszcza japonski ani na samochod, no chyba ze
    amerykanskie V8 RWD lub 4WD.

    Jesli nie sprzedam to zostanie i bedzie sobie stal, jesli sprzedam to
    fajnie, kupie nastepnego HD :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 2. Data: 2012-07-08 18:08:58
    Temat: Re: [Sprzedam] swojego Harleya
    Od: "Mari@" <m...@w...op.pl>

    W dniu 2012-07-08 17:38, Kuczu pisze:
    > Poniewaz mam nowy koncept we w glowie postanowilem przedac mojego FXR-a.
    >
    > http://p1.bikepics.com/2012%5C04%5C14%5Cbikepics-238
    3725-full.jpg
    <...>
    1. Ktoś Ci bak porysował...
    2. 999 - robisz w pogotowiu?
    MSPANC :)

    Generalnie niebrzydki. Ten licznik elektroniczny to pasuje do niego?

    --
    +-- "Mari@" & "BrownSugar" - GSX 1100F --+
    + Slow Rider & Road Lamer MC President +

  • 3. Data: 2012-07-08 20:37:45
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 08 Jul 2012 18:08:58 +0200 "Mari@" <m...@w...op.pl>
    napisał:

    3725-full.jpg
    ><...>
    >1. Ktoś Ci bak porysował...
    >2. 999 - robisz w pogotowiu?
    >MSPANC :)

    I jeszcze "Fuck you I have enough friends" :-D

  • 4. Data: 2012-07-08 21:28:51
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    > http://p1.bikepics.com/2012%5C04%5C14%5Cbikepics-238
    3725-full.jpg

    na pewno wygląda lepiej niż wygladal
    http://p1.bikepics.com/2008%5C03%5C10%5Cbikepics-121
    1202-full.jpg

    Nie wali tak starością. Wygląda nawet spoko po tym remoncie

    tylko rejestracja w glupim miejscu. No chyba ze ma robić za crashpad lub
    podpórkę :)

  • 5. Data: 2012-07-08 22:01:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 21:28, Arbiter pisze:

    > na pewno wygl?da lepiej ni? wygladal
    > http://p1.bikepics.com/2008%5C03%5C10%5Cbikepics-121
    1202-full.jpg

    > Nie wali tak staro?ci?. Wygl?da nawet spoko po tym remoncie

    Na poczatku byl low budget. Zrobiony tylko tyle zeby jezdzil i dawal
    radoche z jazdy. Potem mnie troche ponioslo :)

    > tylko rejestracja w glupim miejscu. No chyba ze ma robi? za crashpad lub
    > podp?rk? :)

    No czasami boli gdy w garazu przywale w nia piszczela.

  • 6. Data: 2012-07-08 22:28:37
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-08 22:01, Kuczu pisze:

    > No czasami boli gdy w garazu przywale w nia piszczela.
    Trzeba było pomyśleć i z prawej strony zamontować,rzadziej się tam
    zachodzi:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2012-07-08 22:31:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-08 22:28, Monster pisze:

    > Trzeba było pomyśleć i z prawej strony zamontować,rzadziej się tam
    > zachodzi:-)

    Tam juz jest wydech wiec niestety sie nie da

  • 8. Data: 2012-07-09 10:05:17
    Od: "Tokio" <b...@o...pl>

    > I jeszcze "Fuck you I have enough friends" :-D

    Korek w baku Ci nieco zardzewiał. Co Ty tam wlewasz??

    Bartek
    Black Z750

  • 9. Data: 2012-07-09 12:41:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-09 10:05, Tokio pisze:
    >>> 1. Kto? Ci bak porysowa?...

    > Korek w baku Ci nieco zardzewia?. Co Ty tam wlewasz??

    Od kiedy aluminium rdzewieje ?

  • 10. Data: 2012-07-09 14:10:24
    Od: "Tokio" <b...@o...pl>

    Ty mi powiedz, to Twoje aluminium ;P