  • 1. Data: 2011-04-13 08:16:07
    Temat: Sprzedam pancerny kufer fotograficzny (walizka alu) - od 1 zł BCM
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Sprzedam pancerny kufer fotograficzny:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1557222457
    aukcja od 1 zł, bez ceny minimalnej; zakończy się w niedzielę, 17
    kwietnia 2011 r. o godzinie 22:16.

    Sprzedam... hm, różnie to zwą: kufer, walizka, torba fotograficzna; w
    każdym razie pancerny pojemnik służacy do noszenia sprzętu foto. Rzecz
    dzisiaj praktycznie nie do kupienia, jedynie można zrobić na
    zamówienie; w Polsce podobne kufry wykonuje jedna jedyna firma - Paco
    Cases. Jak widać, różni się od sprzedawanych powszechnie "walizek"
    tym, że jest typowo fotograficzny, a nie adaptowany z narzędzi czy
    innej branży. Nie wiem z jakiego materiału jest wykonany - aluminium
    czy plastik, ale moje 90 kg może spokojnie na nim stanąć. Nawet nie ma
    porównania ze współczesnymi, sflaczałymi torbami, które nadają się
    może na poduszkę, ale nie do ochrony sprzętu foto. Wnętrze ma wymiary
    37,5 x 14,5 x 20 cm, podłoga i sufit wyłożone są miękką gąbką. Boki
    mają rowki pozwalające na zastosowanie przekładek ograniczających.
    Przekładek nie mam, ale można zastosować zwykłe kawałki sklejki,
    oklejone gąbką. Kolor: czarny ze srebrnym. Z zewnątrz nosi ślady
    używania, ale świadczą one tylko o jego wytrzymałości Wewnątrz
    praktycznie bez śladów. Kufer posiada rączkę oraz pasek do powieszenia
    na ramieniu. Zamki działają bez problemu, kluczyka nie mam.

    Zamieściłem zdjęcia sprzedawanego kufra.

    Czarek

  • 2. Data: 2011-04-13 12:44:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czarek wrote:
> [...]
    > dzisiaj praktycznie nie do kupienia, jedynie można zrobić na
    > zamówienie; w Polsce podobne kufry wykonuje jedna jedyna firma - Paco

    Czarek...

    jak cię lubie to teraz dajesz czadu...

    to co sprzedajesz ma sie tak do Paco Case'ów jak Canomatic do Canona.

    To zwykłe słabe chińskie badziewie.

  • 3. Data: 2011-04-13 13:00:42
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 13 Kwi, 14:44, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > to co sprzedajesz ma sie tak do Paco Case'ów jak Canomatic do Canona.
    > To zwykłe słabe chińskie badziewie.

    Marku, a przeczytaj raz jeszcze, co napisałem i powiedz, gdzie piszę
    nieprawdę :-)
    Nie kupisz łatwo takiego kufra - są narzędziowe, albo walizki,
    przejrzyj Allegro. Nigdzie nie twierdzę, że jakość tego jest taka, jak
    Paco Cases; co więcej - napisałem, że nie wiem z jakiego materiału
    jest to wykonane. A niech se będzie i hinduskie, ważne, że
    pancerne ;-) Dla mnie, ślady na kufrze świadczą o tym, co on potrafi
    wytrzymać :) Sam bym go z przyjemnością używał, ale na HauMiau mam
    osobną walizeczkę lub plecak, a Sinar niestety nie mieści się tam
    zupełnie...

    Czarek

  • 4. Data: 2011-04-13 13:04:42
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 13 Kwi, 14:44, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > To zwykłe słabe chińskie badziewie.

    O, umknęło mi to słówko "słabe" :-)
    Polemizowałbym; swobodnie na tym stoję, a ważę 90 kg. Fakt, nie ma
    nigdzie żadnych napisów, ale dostałem go od Niemca, a ci byle hovna
    nie kupują. Poza tym chiński kufer też miałem, ale już się rozpadł, a
    ten nie chce :->

    Czarek

  • 5. Data: 2011-04-14 12:32:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czarek wrote:

> [...]
    > wytrzymać :) Sam bym go z przyjemnością używał, ale na HauMiau mam
    > osobną walizeczkę lub plecak, a Sinar niestety nie mieści się tam

    Dodam tylko że,

    zamki są słabe i trzeba uważać aby sie same nie otworzyły, wiem bo mam taka
    walizkę "serwisówkę" i już zbieranie narzędzi zaliczyłem. Ponadto pasek
    trzyma sie raczej na słowo honoru, dobrze obciążona walizeczka potrafiła z
    czasem rozgiąć drucik na którym wisi pasek i cała walizeczka pierdolneła o
    ziemię.

  • 6. Data: 2011-04-14 12:33:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-13 10:16, Czarek pisze:
> [...]
    > na ramieniu. Zamki działają bez problemu, kluczyka nie mam.
    >
    > Zamieściłem zdjęcia sprzedawanego kufra.

    Coś się fotki obraziły ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 7. Data: 2011-04-14 12:35:16
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-14 14:33, Adam pisze:

    > Coś się fotki obraziły ;)

    Qrde, bo to są linki do aktualnie padniętej domeny :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 8. Data: 2011-04-18 23:55:27
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2011-04-13 09:16, Czarek pisze:

    > zamówienie; w Polsce podobne kufry wykonuje jedna jedyna firma - Paco
    > Cases.

    Do jakości Paco to wiele brakuje... Poza tym w tej chwili znacznie
    więcej i znacznie bardziej wyrafinowane rzeczy produkuje Barczak cases,
    więc teza o jedynym Paco w Polsce obalona ;)

  • 9. Data: 2011-04-19 10:09:49
    Od: out <q...@p...fm>

    W dniu 19.04.2011 01:55, Miłosz Skowyra pisze:

    > Do jakości Paco to wiele brakuje... Poza tym w tej chwili znacznie
    > więcej i znacznie bardziej wyrafinowane rzeczy produkuje Barczak
    > cases, więc teza o jedynym Paco w Polsce obalona ;)

    Jak chcesz dobrze i taniej, to Daroo (uczył się od Barczaka). Wg szkocu
    to Barczak, Daroo zrobi wszystko, Koryk też, a Paco - raczej taśma i
    zero inwencji (szukałem wykonawcy case'a na akordeon nagłaśniany
    aktywnie, ze specjalną kieszenią na wzmacniacz i kable - Paco odpadł w
    przedbiegach)