  • 1. Data: 2010-08-01 19:51:56
    Temat: [Sprzedam] Aprilia Pegaso 650 IE '01
    Od: Loup <t...@o...pl>

    Witam,

    podobno od czasu do czasu można :)

    Do sprzedania Aprilia Pegaso 650 IE, rocznik 2001.

    Zdjęcia i opis tutaj:
    http://otomoto.pl/aprilia-pegaso-650-ie-M2123720.htm

    Lokalizacja:
    Klaudyn k/Warszawy

  • 2. Data: 2010-08-01 19:58:08
    Temat: Re: [Sprzedam] Aprilia Pegaso 650 IE '01
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Loup" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > podobno od czasu do czasu można :)
    > Do sprzedania Aprilia Pegaso 650 IE, rocznik 2001.
> [...]

    Jak to ma 27 tys to ja jestem grzybek:-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-08-03 06:47:43
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Wogole to jakies krzywe te cyfry na liczniku :)

  • 4. Data: 2010-08-26 16:48:55
    Od: Loup <t...@o...pl>

    On 01.08.2010 21:58, Grzybol wrote:
    > Użytkownik "Loup"<t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak to ma 27 tys to ja jestem grzybek:-)

    Biorąc pod uwagę nicka... ;)

    A tak poważnie, po czym wnosisz?
    Kupiłem ten motocykl w 2007 roku i wtedy miał niecałe 20 tys, ja nim
    zrobiłem od tego czasu (prawie 4 sezony) 7 tys, to chyba nie dużo ?

    Pozdr.
    Loup