  • 1. Data: 2010-08-02 07:23:52
    Temat: Heidenau K33/K39 - opinie poszukiwane.
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Chcę zanabyć komplet kapci do TeeSi i w pobliskim sklepie zaoferowali mi
    coś takiego jak Heidenau K39 przód i K33 tył, komplet za trzy stówki.
    Jeździł ktoś na tym ? Jak to się zachowuje w użytkowaniu, szczególnie na
    mokrym ?
    Mozna podejrzeć tu:
    http://www.moto-amore.com/heidenau/new/productsnew_b
    .html

    Z drugiej strony w rozsądnych pieniądzach można kupić Metzelera ME22
    http://www.oponeo.pl/dane_opony/296/39754/metzeler_m
    e_22_3_00_r18_52_p_przod_tyl_tt_diagonal.htmlx

    lub ME77
    http://www.oponeo.pl/dane_opony/296/39904/metzeler_p
    erfect_me_77_3_00_r18_47_s_przod_tyl_tl_diagonal.htm
    lx

    tyle że na przód nie będzie 2.75 tylko 3.00, no i wygląd bieznika nie
    konweniuje za bardzo, ale wolę mieć przyczepność niż wygląd. Z drugiej
    strony o Heidenauach słyszałem sporo pozytywów, a o Metzach czasem wręcz
    przeciwnie, TeeSia nie lytr SBK więc i wymagań dużych nie ma.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2010-08-02 07:52:28
    Temat: Re: Heidenau K33/K39 - opinie poszukiwane.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 2 Sie, 09:23, Magic <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > coś takiego jak Heidenau K39 przód i K33 tył, komplet za trzy stówki.
    > Jeździł ktoś na tym ? Jak to się zachowuje w użytkowaniu, szczególnie na

    Montowałem toto do gpz, wydaje mi się że za twarde i tak sobie
    trzymają na suchym,
    na mokrym to w ogóle masakra była (ale to było ze 3 lata temu, może
    teraz poprawili się?)
    Do Jawasaki może się toto nadać, zaletą będzie długowieczność tych
    gum ;)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidlo GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 3. Data: 2010-08-02 08:10:11
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > trzymają na suchym,
    > na mokrym to w ogóle masakra była (ale to było ze 3 lata temu, może

    Do emzety, proszę mnie nie obrażać :)

    > może się toto nadać, zaletą będzie długowieczność tych
    > gum ;)

    Dlatego pytam o te dwa konkretne modele.

  • 4. Data: 2010-08-02 14:13:57
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > coś takiego jak Heidenau K39 przód i K33 tył, komplet za trzy stówki.
    > Jeździł ktoś na tym ? Jak to się zachowuje w użytkowaniu, szczególnie na
    > mokrym ?

    Bardzo dobre opony. Kupilem je zaraz po tym jak kupilem MZ'te. Po 2
    remontach silnika dalej wygladaly jakby z fabryki wyjechaly. Zero zuzycia i
    zero przyczepnosci. Nie twardnieja po latach (bo chyba sa zbyt twarde) i nie
    pekaja. Idealne kiedy maszyna ma stac w miejscu przez nastepne 30 lat i guma
    ma nie sparciec.

    > Z drugiej strony w rozsądnych pieniądzach można kupić Metzelera ME22
    > http://www.oponeo.pl/dane_opony/296/39754/metzeler_m
    e_22_3_00_r18_52_p_przod_tyl_tt_diagonal.htmlx

    Nie wiem.

    > lub ME77
    > http://www.oponeo.pl/dane_opony/296/39904/metzeler_p
    erfect_me_77_3_00_r18_47_s_przod_tyl_tl_diagonal.htm
    lx

    Troche lepiej, ale tez do dupy. Na tyle mam ME33 i fajnie trzyma, na
    przodzie tez mialem jakas w normalnym (nie calowym) rozmiarze, ale sie
    skonczyla i teraz na okazjonalne wycieczki jezdze na 77. Na mokrym mozna
    kolo zablokowac i sie ciagnie (ale ja ciagle mam w TS'ce tarcze).

    > tyle że na przód nie będzie 2.75 tylko 3.00,

    Uwaga, bo nie kazda sie zmiesci!

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 5. Data: 2010-08-03 06:54:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Ivam napisał(a):
> [...]
    > zuzycia i zero przyczepnosci. Nie twardnieja po latach (bo chyba sa zbyt
    > twarde) i nie pekaja. Idealne kiedy maszyna ma stac w miejscu przez

    Kyrf, coś jak oryginalne Pneumanty ? Dobrze że odwołałem zamówienie.

    e_22_3_00_r18_52_p_przod_tyl_tt_diagonal.htmlx

    > Nie wiem.

    Szkoda, ale poszperam w necie.

> [...]
    > skonczyla i teraz na okazjonalne wycieczki jezdze na 77. Na mokrym mozna
    > kolo zablokowac i sie ciagnie (ale ja ciagle mam w TS'ce tarcze).

    Hmmm, czyli kiepsko. No nic, szukam dalej.

    > Uwaga, bo nie kazda sie zmiesci!

    Na szerokość wejdzie, a do błotnika w razie potrzeby dystanse dorobię,
    trudno.

  • 6. Data: 2010-08-03 09:09:59
    Od: falco <m...@w...pl>

    Magic pisze:

    > Chcę zanabyć komplet kapci do TeeSi i w pobliskim sklepie zaoferowali mi
    > coś takiego jak Heidenau K39 przód i K33 tył, komplet za trzy stówki.

    Siema,

    trochę z innej beczki, ale może pomoże...
    Do swojej Babci Jawci założyłem Mitasy, które sprawowały się bardzo
    dobrze, mając klasyczny bieżnik, więc nie rzucały się w oczy.

    Nie wiem jak z doborem rozmiaru, ale może pójdziesz tą drogą...? ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 7. Data: 2010-08-03 09:25:10
    Od: Magic <m...@w...pl>

    falco pisze:

> [...]
    > dobrze, mając klasyczny bieżnik, więc nie rzucały się w oczy.
    >
    > Nie wiem jak z doborem rozmiaru, ale może pójdziesz tą drogą...? ;)

    Poszukałem, szczególnie H05 i H06 mają dobre opinie, ale nie ma rozmiaru
    3.00 na tył :( Zamówiłem na Oponeo.pl Metzelery ME22, 260 zł komplet z
    dostawą, ludkowie w ęternecie sobie chwalą. Wygląd trochę za nowoczesny,
    ale trudno.