  • 1. Data: 2010-07-31 00:29:46
    Temat: Honda SH 125i - test skutera + fotki
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Czołem,

    jako szczęśliwy posiadacz od 1,5 miesiąca i 1500km zamieszczam test skutera
    z fotkami
    http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i

    Jestem sprzętem zachwycony:)

  • 2. Data: 2010-07-31 08:43:39
    Temat: Re: Honda SH 125i - test skutera + fotki
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Arbiter pisze:
    > Czołem,
    >
    > jako szczęśliwy posiadacz od 1,5 miesiąca i 1500km zamieszczam test skutera
    > z fotkami
    > http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i

    No z tym porównaniem do HD to żeś troszku popłynął :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2010-07-31 15:03:08
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No z tym porównaniem do HD to żeś troszku popłynął :)

    myślę, że to porównanie spodoba się preclowiczowi "Kuczu" ::)

  • 4. Data: 2010-07-31 23:59:49
    Od: marider <m...@g...pl>

    Arbiter pisze:
    > Czołem,
    >
    > jako szczęśliwy posiadacz od 1,5 miesiąca i 1500km zamieszczam test skutera
> [...]

    Gratulki. Co do tuningu na pierwszy rzut ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 5. Data: 2010-08-02 18:54:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-31 17:03, Arbiter pisze:
    > Użytkownik "Don Pedro"<n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > myślę, że to porównanie spodoba się preclowiczowi "Kuczu" ::)

    Sam jestes, kurwa, precel.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-08-03 08:07:06
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu" Sam jestes, kurwa, precel.

    Alez on nie nazwal Cie preclem a preclowiczem - a to chyba tak jakby
    krolewicz wsrod precli...

    Tytus z fabryki