eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia"Prefiksy" - tańsze rozmowy miedzynarodowe i miedzymiastowe. › Sprawdzeni dostawcy numerów dostępowych (NDS) obniżających koszty rozmów międzymiastowych i międzynarodowych. Było: Re: [OT] "Prefiksy" -
  • Data: 2009-04-20 18:38:00
    Temat: Sprawdzeni dostawcy numerów dostępowych (NDS) obniżających koszty rozmów międzymiastowych i międzynarodowych. Było: Re: [OT] "Prefiksy" -
    Od: ant <a...@n...tld> szukaj wiadomości tego autora

    Telesfor Baudot wrote:
    > Gwoli ścisłości....
    > Na razie "prefiksy" mamy dokładnie 2 ("0" i "00"), a niedługo pozostanie
    > tylko jeden...
    > Takie rożne 10xy to są NDSy czyli numeru dostępu dostawcy usług... !!!

    Gwoli ścisłości:

    1. Użyłem cudzysłowu ("Prefiksy"), gdyż nie siedzę w temacie.

    2. Posłużyłem się słowem prefiks, które rozumiem podobnie jak słownik:

    "kod cyfrowy lub literowy poprzedzający jakąś sekwencję cyfr lub liter"

    Zatem uściślam pytanie: jakich sprawdzonych dostawców NDS możesz polecić
    w opisanym przeze mnie przypadku?

    8-)