  • 11. Data: 2012-09-12 14:50:08
    Temat: Re: Sposoby na kierowcow puszek....
    Od: cos <c...@c...pl>

    On 12.09.2012 12:21, Mikolaj Jopczynski wrote:
    > Witajcie,
    >
    > Pozyczonym bandziorem zrobilem w 6 dni ponad 1600 km i ..... ch mnie
    > strzelic chce. Mnie jadac puszka tez zdaza sie nie zauwazyc, ale wtedy
    > sypie glowe popiolem i przepraszam, ale jak widze kolesia, ktory
    > zajedzie i jeszcze faki i kurwy rzuca, to mi sie cisnienie podnosi.
    >
    > Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec, czy nie ma sensu -
    > bo i tak niczego nie "zrozumie" ?
    >
    > M.

    Ten kto rozumie to przeprosi, na resztę szkoda nerwów.

    Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.

    Czołem
    Y.

  • 12. Data: 2012-09-12 19:05:51
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 12 września 2012 12:21:53 UTC+2 użytkownik Mikołaj Jopczyński napisał:
    > Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec, czy nie ma sensu -
    >
    > bo i tak niczego nie "zrozumie" ?

    Ja wyroslem z pozdrawiania. Podnoszenie napiecia i wlaczanie agresji nikomu nie
    sluzy. Ani Tobie ani im. Po prostu zignoruj.

    Ewentualnie mozesz podziekowac z usmiechem (o ile nie masz integrala z blenda) gdy
    juz go wyminiesz/wyprzedzisz.

    --
    zdrowka
    amos

  • 13. Data: 2012-09-12 20:17:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2012 12:21:54 +0200, Mikolaj Jopczynski napisał(a):

    > Macie jakies sposoby na takich zeby im nosa utrzec, czy nie ma sensu -
    > bo i tak niczego nie "zrozumie" ?

    Kamera, nagranie, zgłoszenie, mandacik.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 14. Data: 2012-09-12 22:15:42
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Przykładzik pani niewidzącej i mocno niesłyszącej:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=9EkpraF1XNY
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2012-09-13 07:24:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-09-12, Monster <a...@o...pl> wrote:
    > Przykładzik pani niewidzącej i mocno niesłyszącej:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=9EkpraF1XNY

    Standard. Sie pewnie malowala. Ja jak stalem do skretu to jedna idiotka
    tak skrecala ze jej yaris zaszedl na mnie, chuj z tym ale nawet pizda nie
    zauwazyla ze wjechala w kogos.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-09-13 10:13:15
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Przywykniesz i przestaniesz sie tym tak ekscytowac. Ja pozdrawiam
    > srodkowym palcem.

    Krótki czas po zmianie pracy też pozdrowiłem środkowym palcem kogoś, kto
    mnie strąbił bez powodu. Następnego dnia nowy szef zapytał, co ja mu tam
    pokazywałem, bo on mnie zobaczył i tak sobie zatrąbił...

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 17. Data: 2012-09-13 12:53:38
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    &v=9EkpraF1XNY
    > Standard. Sie pewnie malowala. Ja jak stalem do skretu to jedna idiotka
    > tak skrecala ze jej yaris zaszedl na mnie, chuj z tym ale nawet pizda nie
    > zauwazyla ze wjechala w kogos.

    Bo baby sa stworzone tylko do ruchania. No, czasem jeszcze cos ugotuja...

    --
    Grzybol

  • 18. Data: 2012-09-13 17:11:52
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-13 07:24, AZ pisze:
    &v=9EkpraF1XNY

    > Standard. Sie pewnie malowala. Ja jak stalem do skretu to jedna idiotka
    > tak skrecala ze jej yaris zaszedl na mnie, chuj z tym ale nawet pizda nie
    > zauwazyla ze wjechala w kogos.

    Facetów też dotyczy,gamoń patrząc się na mnie,a ciężko nie zauważyć
    zaprzęgu,wjebał się centralnie na rondo prosto pod wózek.Jakoś dałem
    radę driftując,pisku opon i klaksonu też nie zarejestrował,a celowałem
    prosto w jego drzwi,minęliśmy się na grubość lakieru.
    Może było tak jak u Pratchetta,nie widział nigdy takiego dziwoląga więc
    mózg nie chciał zarejestrować tego co oczy widziały:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2012-09-13 19:25:44
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-09-13 17:11, Monster wrote:
    > ciężko nie zauważyć zaprzęgu

    E tam, u nas na wsi (W-wa) co tydzień słychać "nie zauważył
    nadjeżdżającego tramwaju/autobusu".

    > nie widział nigdy takiego dziwoląga więc
    > mózg nie chciał zarejestrować tego co oczy widziały

    Znany efekt psychologiczny. Taki filmik z ludźmi rzucającymi piłkami, i
    gorylem, widziałeś?

    --
    Alf/red/

  • 20. Data: 2012-09-13 20:59:47
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-13 19:25, Alf/red/ pisze:

    > E tam, u nas na wsi (W-wa) co tydzień słychać "nie zauważył
    > nadjeżdżającego tramwaju/autobusu".
    Pismaki uwielbiają ten zwrot-motocyklista nie zauważył wyjeżdżającego z
    boku auta..

    Znam,nikt goryla nie widział:-)

    --
    Tomek