  • 1. Data: 2010-10-18 21:11:03
    Temat: Splajny - biblioteka
    Od: "slawek" <s...@h...pl>

    Jest jakaś free (źródła!) biblioteka do spline'ów stopnia wyższego niż
    kubiczny?

    slawek

  • 2. Data: 2010-10-19 06:46:44
    Temat: Re: Splajny - biblioteka
    Od: Mirosław Habarta <M...@p...pl>

    W dniu 18.10.2010 23:11, slawek pisze:
    > Jest jakaś free (źródła!) biblioteka do spline'ów stopnia wyższego niż
    > kubiczny?
    >
    > slawek

    W jakim języku ?

  • 3. Data: 2010-10-19 11:30:17
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "Mirosław Habarta" <M...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i9jeok$lh1$...@p...pl...

    > W jakim języku ?

    A to ma jakieś znaczenie? Może być Prolog, może być Jean, może być nawet
    Algol 68 czy VBA. Pisałem, że źródła? Pisałem.

    Dokumentacja po łacinie, tj. angielsku. Przydałaby się.

    Wujek Google zacina się i wypluwa tylko kubiki. Albo podobne.

    A chodzi o naturalne quantic splines dla 1D jako free/PD/LGPL open source
    etc.

    Chyba jasno się wyraziłem, jak ktoś nie rozumie o-so-hozi... to niech nie
    odpowiada.

    slawek