  • 341. Data: 2012-06-11 17:58:25
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To co piszesz jest zwyczajnie naiwne - jak producent poda wg normy
    > XXXXX 5l/100km to być może komuś się uda osiągnąć 4,8, ale większość
    > będzie miała po 6, albo i więcej.

    Nie twierdze, ze to nie jest naiwne.
    Piszę, czego oczekuję jako konsument: albo korzystania z norm ktore oddaja
    rzeczywistosc, albo nie nazywania norm, ktore rzeczywistosci nie oddaja
    "cyklem miejskim" sugerując tym samym, że do cyklu miejskiego się odnoszą.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 342. Data: 2012-06-11 19:00:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Aha, cyli moment obrotowy to jest wymysł marketingowy?

    Nie, o ile to moment z hamowni, a nie z instrukcji.

  • 343. Data: 2012-06-11 19:01:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > jasne, ale tu nie o tym...

    O tym.
    To nie jest wątek "jak spalić najmniej" tylko "realne spalanie".

    > a jezeli jedziesz juz sprawnie to co dla ciebie jest ważniejsze:
    > - ile wlałes
    > - co wskazuje czujnik

    Ale jaki czujnik?
    Bo niekoniecznie o jakimkolwiek czujniku ktoś poza Tobą w tym wątku pisał.

  • 344. Data: 2012-06-11 19:02:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-11 17:58, Budzik pisze:
> [...]
    > "cyklem miejskim" sugerując tym samym, że do cyklu miejskiego się odnoszą.

    LOL - przecież producenci muszą korzystać z tych, które są im
    narzucone, a nie z tych wymyślonych przez siebie. Ile razy można
    o tym pisać?

  • 345. Data: 2012-06-11 19:02:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > to juz jest meczącę. Naprawde musisz byc specjalista nawet w tematach,
    > ktrych ze względu na radoche nawet nie dotknąłeś?

    Czego się nie dotknąłem?
    Obstawiam, że to jednak Ty nie wiesz jaki jest tytuł wątku...

  • 346. Data: 2012-06-11 19:03:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > ok, to byc moze nie drogi sa ektremum a ty.

    No nie wiem, dużo ludzi zazwyczaj jedzie koło mnie po nich.
    Zdecydowanie więcej niż takich zasuwających rowerami.

  • 347. Data: 2012-06-11 19:05:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > myśle, że mówimy o dwóch różnych rzeczach.

    Chyba tylko Ty sam wiesz o czym gadasz....

    > Moim zdaniem producent samochodu powinien zadbac o to, aby klient nie czuł
    > się oszukany.

    Ale potem mówisz, że wcale nie chodzi o to, aby każdy klient tak się nie
    poczuł, tylko żebyś Ty tak się nie poczuł.
    Normalny klient się nie czuje oszukany, bo wie ile trzeba dołożyć do
    realnego spalania....

  • 348. Data: 2012-06-11 23:58:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > LOL - przecież producenci muszą korzystać z tych, które są im
    > narzucone, a nie z tych wymyślonych przez siebie. Ile razy można

    a to nie wiedziałem.
    Sądziłem, że nic nie stoi na przeszkodzie aby OPROCZ normy unijnej wpisać
    również szacunkowe realne spalanie do oferty.
    Skoro nie można, to trudno. Ale dziwi mnie to. Jest na to jakiś przepis?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 349. Data: 2012-06-11 23:58:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > No nie wiem, dużo ludzi zazwyczaj jedzie koło mnie po nich.
    > Zdecydowanie więcej niż takich zasuwających rowerami.

    nie chodzi o to ze jezdza, tylko ze przede wszystkim po nich jezdza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 350. Data: 2012-06-11 23:58:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Czego się nie dotknąłem?

    jazdy eco.

    > Obstawiam, że to jednak Ty nie wiesz jaki jest tytuł wątku...

    ok, ile postawiłeś?
    To co przegrałęś, wpłać na jakies cele charytatywne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać