  • 101. Data: 2012-05-30 00:45:43
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    wiadomości

    > bardzo nietypowych warunkach ma się nijak do rzeczywistości - Lanos
    > miał średnią wieloletnią z czasów, gdy notowałem wszystko, 9.3l/100km.
    > Przejeżdzając jakies 90% w trasach.

    to bardzo duże spalanie średnie zważając że większość to trasa, ale myślę że
    to już kwestia stylu jazdy a nie samochodu. Ale jeśli jeździłes po 160kmh to
    nie dziwne

  • 102. Data: 2012-05-30 01:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@h...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/104416.html
    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/311469.html
    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/462440.html
    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/458029.html
    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/349778.html
    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/332983.html

    plis, czytaj ze zrozumieniem.
    Odnosiłem się, udowadniając, ze takie spalanie jest jak najbardziej realne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 103. Data: 2012-05-30 09:42:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > to bardzo duże spalanie średnie zważając że większość to trasa, ale myślę
    > że to już kwestia stylu jazdy a nie samochodu.

    Pewnie że nie.
    Każde auto tej wielkości i z podobnym silnikiem średnio spali niewiele mniej
    niż podawał Roman.
    Jak ktoś pisze coś innego, to pisze bzdury.

  • 104. Data: 2012-05-30 09:44:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości grup

    > ekonomiczny to taki który przy ecodrivingu pozwala na osiągnięcie wyniku w
    > który nikt nie wierzy.

    Dla mnie ekonomiczny to taki, który mało pali podczas normalnej jazdy.
    A wyniki "ecodrivingu" można sobie wsadzić głęboko, tyle są warte.

    I nikt mi nie wmówi że jest inaczej, od kiedy okazało się, że BMW M5 pali
    mniej od Priusa gdy jadą razem.

  • 105. Data: 2012-05-30 09:46:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Arbiter,

    Wednesday, May 30, 2012, 12:42:08 AM, you wrote:

    > Nie wiem czy wiek ma takie znaczenie. Ważne aby nie było niepotrzebnych
    > oporów ruchu (złe opony, małe ciśnienie, nieodbijające hamulce, zła
    > geometria) i aby silnik był w dobrym stanie (czysty filtr, przepływomierz,
    > sonda etc)
    > Tu najoszczedniejszy lanos
    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/202584.html
    > szału nie robi
    > corolką udawało mi się spalić mniej
    > http://www.spritmonitor.de/en/detail/352187.html
    > silnik trochę mniejszy, wielkość samochodu podobna

    Matko droga, Ty naprawdę nie zrozumiałeś, o co chodzi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 106. Data: 2012-05-30 09:47:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Arbiter,

    Wednesday, May 30, 2012, 12:45:43 AM, you wrote:

    > to bardzo duże spalanie średnie zważając że większość to trasa, ale myślę że
    > to już kwestia stylu jazdy a nie samochodu. Ale jeśli jeździłes po 160kmh to
    > nie dziwne

    Nieuważnie czytasz grupę, bo wiedziałbyś, ile jeździłem.

    Tak, dokładnie - wszystko zalezy od stylu jazdy. I to od samego
    początku staram Ci się przekazać.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 107. Data: 2012-05-30 10:23:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości
    >Tu najoszczedniejszy lanos
    >http://www.spritmonitor.de/en/detail/202584.html
    >szału nie robi

    nikt nie mowil ze to oszczedne auto :-)

    >corolk? udawało mi się spalić mniej
    >http://www.spritmonitor.de/en/detail/352187.html

    Ale nie porownuj gruszek z jablkami :-)

    Jakbys musial dzien w dzien 100km przejechac, to tez bys przestal
    oszczedzac na pedale, a wtedy i toyota wiecej pali :-)

    Z tym ze moja dawna opinia byla taka ze lanos to tak pali moze o pol
    litra wiecej niz inne auta ... i tu sie potwierdza :-)

    J.

  • 108. Data: 2012-05-30 11:47:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    .pl...
> [...]
    >A wyniki "ecodrivingu" można sobie wsadzić głęboko, tyle są warte.

    >I nikt mi nie wmówi że jest inaczej, od kiedy okazało się, że BMW M5

    Ale czy to byla "normalna jazda" ?

    J.

  • 109. Data: 2012-05-30 20:13:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale czy to byla "normalna jazda" ?

    Zależy dla kogo.
    Dla Priusa pewnie szybka jazda po torze, dla M5 wleczenie się po torze.

  • 110. Data: 2012-05-30 20:28:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 30 May 2012 00:43:22 +0200, Arbiter wrote:

    > wynik fajny, szczególnie jeśli to benzyna:))

    Opel Vectra, benzyna.
    Średnia 71km/h z około 300km.

    Dość spory ruch, a mi się nie chciało wyprzedzać i chciałem sprawdzić czy
    deklarowane 7.4l/100km to prawda.