eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie według komputera pokładowegoRe: Spalanie według komputera pokładowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Date: Fri, 19 Jul 2013 08:26:13 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <ksam66$sss$1@node1.news.atman.pl>
    References: <ks8al3$nt0$1@news.task.gda.pl> <ks8apo$82g$2@node1.news.atman.pl>
    <ks8b4h$p13$1@news.task.gda.pl>
    <51e7d145$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks8k03$aj7$1@node2.news.atman.pl>
    <51e8213f$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks981u$f0q$1@node1.news.atman.pl>
    <51e860c4$0$1448$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks9nuk$f7c$1@node2.news.atman.pl>
    <zdzj71qc0eko.188asjwfv5iar$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 93.179.197.19
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1374215174 29596 93.179.197.19 (19 Jul 2013 06:26:14
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Jul 2013 06:26:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
    In-Reply-To: <zdzj71qc0eko.188asjwfv5iar$.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498830
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-07-19 00:47, J.F. wrote:
    >> Mam CommanRail który ma masę czujników. A pytając w ASO jak sprawdzić
    >> który wtrysk leje koleś proponuje mi (za 400zł) probę przelewową za
    >> pomoca wężyków i kubków który w dodatku jest tylko trochę wiarygodny ...
    >> WTF? przecież ta wiedza jest bardzo oczywista jeśli mamy czujnik
    >> ciśnienia na listwie ...
    >
    > Ale jak oczywista ? cisnienie spadnie jak ten felerny wtrysk sie
    > otworzy ? Az tak leje ?

    Ciśnienie spada za każdym razem kiedy się wtrysk otwiera - nie ważne czy
    dobry czy lejący. Kwestia o ile to ciśnienie spadnie w stosunku do
    pozostalych wtrysków.

    U mnie zostawiał czarna chmurkę za samochodem. Ta chumrka to własnie
    widoczne spadki cisnienia na listwie dla konkretnego wtrysku. Soro była
    duża to wtrysk lał sporo. Po wykręceniu zmierzyli na maszynie że około
    2x więcej niż powinien. To ogromna anomalia.

    > A czujnik cisnienia taki szybki aby wykryc ?

    Nie wiem czy tak szybki, ale ile o zakład że wystarczy posłuchac
    dzwięków rozchodzących się w paliwie aby oszacować spadki ciśnienia i
    wykryć anomalie. Zwykły piezoelektryk wystarczyłby i troszkę dsp ...

    > Za demontaz listwy, wtryskow ... no, w/g cen aso 400 ...

    Próba przelewową to sobie możesz zrobić "po blokiem" bez odkręcania
    jednej śrubki. Co z resztą zrobiłem. Rzecz w tym że mając pierdyliard
    czujników silnika nijak nie mozna się dowiedzieć co mu konkretnie i
    gdzie dolega w tym wypadku. Check Engine, k..wa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: