  • Data: 2010-09-20 19:37:26
    Temat: Spacerzoom do pentaksa
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przejrzałem archiwum i ograniczam pytania do jednego:
    Co lepsze (w sensie jakości obrazu) - tamron 18-200 czy sigma 18-200?
    http://allegro.pl/tamron-18-200-f-3-5-6-3-di-ii-xr-d
    o-pentaxa-wa-ld-i1222057386.html
    http://allegro.pl/sigma-18-200-dc-pentax-filtr-uv-st
    atyw-tanio-i1225032104.html
    O tamronie nienajlepiej wypoowiedzieli się optyczni,
    http://www.optyczne.pl/65.11-Test_obiektywu-Tamron_A
    F_18-200_mm_f_3.5-6.3_XR_Di-II_LD_Aspherical_%28IF%2
    9_Podsumowanie.html
    testu sigmy tam nie znalazłem. Zatem - czy jest jeszcze gorzej jak w
    wypadku tamrona, czy też może to to samo szkło z innym napisem? A może jest
    wyraźnie lepiej?
    Ewentualnie - czy istnieje coś lepszego, w tym zakresie oczywiście i za
    podobne pieniądze?
    Budżet - do 1000 zł.

    --
    Yogi(n)