  • Data: 2010-09-21 22:36:00
    Temat: Re: Spacerzoom do pentaksa
    Od: Vituniu <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki za pomoc, na samplach rzeczywiście widac różnicę na
    > korzyść sigmy (zwłaszcza na początku i na końcu zakresu).

    Powiem tak - swoja 18-125 kupilem, zeby przywiezc fajne pocztowki z
    wakacji.
    Jej jakosc spokojnie w tym celu mi wystarczyla. Howg! ;)

    > Obiektyw miał być prezentem imieninowym dla małżonki (imieniny
    > za sześć tygodni), ale pewnie kupię jej coś innego (...)

    DA 35/2.4? :D

    > (...) i poczekam na pentaksa 18-135
    > (kiedy ma sie pojawić i w jakiej cenie? Na gwiazdkę będzie?

    Dobra wiadomosc: ma byc w listopadzie
    Zla wiadomosc: ma kosztowac 600... funtów

    Nie wiem czy nasz krajowy dystrybutor da rade wyrobic sie
    przed swietami i nie podejrzewam, zeby cena byla nizsza niz 3.000,-
    Niby jest SDM i WR, ale przy tej cenie lepiej zeby optycznie byl na
    prawde dobry...

    pozdrawiam,
    Vituniu