  • 1. Data: 2010-11-02 10:18:29
    Temat: Sortowanie plików
    Od: "Trabant 3.0Diesel" <m...@g...com>

    Witam
    i proszę o poradę. Poszukuję programu dla Windozy, który pozwoliłby na
    posortowanie zdjęć które mam względem nazwy w sposób taki, że każdy
    dzień znajdzie się w innym folderze. Czy potrafilibyście mi pomóc
    jakoś? (Nie wiem, może Lightroom ma taką opcję gdzieś tylko ja nie
    potafię znaleźć).
    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2010-11-02 11:12:44
    Temat: Re: Sortowanie plików
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    "Trabant 3.0Diesel" <m...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
[...]

    *** w windzie mozesz sortowac przeciez po dacie kiedy zostala zrobiona
    fotka.

    Musisz tylko dodac taka opcje w widoku details: klik prawa myszka na panelu
    i gotowe.

    Polon

  • 3. Data: 2010-11-02 12:35:58
    Od: "Trabant 3.0Diesel" <m...@g...com>

    On 2 Lis, 12:12, "Polon" <P...@o...pl> wrote:

> [...]
    > fotka.
    >
    > Musisz tylko dodac taka opcje w widoku details: klik prawa myszka na panelu

    Nie zrozumieliśmy się. Szukam automatu, który według albo nazwy pliku
    albo metadanych posortuje mi to od najstarszych do najnowszych zdjęć,
    potworzy automatycznie foldery (każdy dzień inny folder) i powrzuca do
    nich te zdjęcia. Można to teoretycznie zrobić ręcznie, ale zrobić to
    ze zdjęciami z przestrzeni 7 lat, gdzie jest ich około 70tysięcy to
    niestety ponad mojje siły i cierpliwość

  • 4. Data: 2010-11-02 12:44:03
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Szukam automatu, który według albo nazwy
    > pliku albo metadanych posortuje mi to od
    > najstarszych do najnowszych zdjęć, potworzy
    > automatycznie foldery (każdy dzień inny folder)
    > i powrzuca do nich te zdjęcia.

    BATa sobie napisz moze?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2010-11-02 12:44:21
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2010-11-02 13:35, Trabant 3.0Diesel pisze:

    > ze zdjęciami z przestrzeni 7 lat, gdzie jest ich około 70tysięcy

    Prawie 30 zdjęć dziennie przez 7 lat - to jest c h o r e :)))

    --
    bans

  • 6. Data: 2010-11-02 12:55:56
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 02.11.2010 bans <g...@o...pl> napisał/a:

    > Prawie 30 zdjęć dziennie przez 7 lat - to jest c h o r e :)))

    Statystyka w Twoim wydaniu jest chora.

    Weźmy na to rajd samochodowy, 100 aut, zrób kazdemu foto w parku maszyn,
    ze 2 na prologu, ze 3 na jakimś nocnym os, 3 na dziennym i masz już w
    ciągu doby 900 zdjęć do tego pykniesz te 100 podczas dekoracji i
    wyrobioną wg Ciebie miesięczną norme.
    Efektywnie zrobię z tego pewnie do pokazywania reportarz na 50 sztuk.

    Jeśli uważasz że nie wybiorę się na taki event raz na miesiąc to się
    grubo mylisz.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 7. Data: 2010-11-02 14:03:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trabant 3.0Diesel" <m...@g...com>
> [...]
    >nich te zdjęcia. Można to teoretycznie zrobić ręcznie, ale zrobić
    >ze zdjęciami z przestrzeni 7 lat, gdzie jest ich około 70tysięcy

    po jednym i przy okazji byc twardym i skasowac 3/4 :-)

    jesli masz w nazwie i jakos w porzadku, to okienku dos pod
    windowsem mozna sprobowac komendy move. Np

    move *2009-10* e:\f\2009\10
    move ???09-10* e:\f\2009\10

    Przy wiekszej ilosci moze pomoc polecenie for, a ma teraz sporo
    mozliwosci.

    J.

  • 8. Data: 2010-11-02 14:23:32
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Pisałeś o Lightroomie, rozumiem, że masz go dostępnego, więc spróbuj w nim
    zrobić to w ten sposób:

    1. File Handling -> Import Photos -> Copy Photos To A New Location And
    Add To Catalog
    2. Browse For Folder -> Make New Folder -> Create
    3. Organize -> Into One Folder By Date: [wybrać format daty]

    Obrazy zostaną skopiowane do folderu Imported From Camera i umieszczone w
    jednym lub więcej podfolderach utworzonych na podstawie daty zapisu. Opcja
    By Datę: 2005/12/17 (według daty: 2005/12/17) tworzy jeden folder dla
    każdego roku, w którym znajduje się jeden folder dla każdego miesiąca, a
    wewnątrz nich po jednym folderze dla każdego dnia, w którym robione były
    zdjęcia.
    Gdyby Cię interesowały zrzuty ekranowe, pisz na priv

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-11-02 14:28:26
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    ze zdjęciami z przestrzeni 7 lat, gdzie jest ich około 70tysięcy to

    *** wow!

    No to sporo masz fotek :-)

    Masz w planie je kiedys obejrzec? :-)

    Powiedzmy, ze 2s na fotke to Ci zajmie: 2 tygodnie ogladania bez przerw na
    spanie czy jedzenie :-)

    Mam kolege, ktory robi fotki ale ich potem nie oglada.
    Ma to w planie zrobic po przejsciu na emeryture :-)

    Polon

  • 10. Data: 2010-11-02 16:12:17
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,