  • 11. Data: 2010-11-20 14:35:07
    Temat: Re: Sony Vaio P
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 11/20/2010 2:37 PM, Użytkownik Marek Dyjor napisał:
    (...)

    > obawiam sie że w tej wielkości to nic nie znajdziesz ...

    No właśnie to Vaio znalazłem i mi sie podoba.

    > jest nokia booklet ale ma strasznie słaby okrojony procek (słąbszy od tych z
    > wykłych netbookach).
    >
    > teraz jakaś nowa Toshiba się chyab popjawią też mała ale nie wiem nic o niej
    > dokłądnie:)
    >
    > http://us.toshiba.com/computers/laptops/libretto jeszcze droższe niż vaio

    Nie ma klawiatury. Fajna zabawka ale uzyteczność imho średnia.
    Klawiatura ekranowa to fajny bajer ale pracy sie nie nadaje.

    > Generalia o VAIO P:
    >
    > mam go od pół roku i jestem zadowolony, jest małe ma modem komórkowy, ma
    > dobrej jakości ale mały ekranik.

    Dzięki.
    Skoro nie rzucasz k****mi to znaczy że nie jest źle ;)

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 12. Data: 2010-11-20 17:51:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dziobu wrote:

    > Dzięki.
    > Skoro nie rzucasz k****mi to znaczy że nie jest źle ;)

    wszystko zależy mocno od tego do czego potrzebujesz...

    ja potrzebowałem czegoś MAŁEGO poręcznego i LEKKIEGO

    do:

    przeglądania poczty i Internetu,
    załatwiania spraw z bankiem przez inet
    napisania czegoś na szybko gdzieś w terenie
    znalezienia jakiś info technicznych gdzieś w terenie
    przeglądania pdfów gdzieś w terenie.

    tego vaio to można nawet od biedy do kieszeni wsadzić (dużej) :)

    acha oglądałem na nim film z sieci i wyrabia sie spokojnie

    nie wiem jak wifi ale modem umts nie zżera akumulatora jak głupi, wsadziłem
    mu sima play i sobie mogę w każeh chwili poserfować po sieci.

    acha ważna sprawa jeśli chcesz używać g w natrywnej rozdizałce ekranowej
    musisz mieć dobre oczy :) ale można włączyć zmniejszać rozdzielczości :)

  • 13. Data: 2010-11-20 20:21:41
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 11/20/2010 6:51 PM, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > wszystko zależy mocno od tego do czego potrzebujesz...
    >
    > ja potrzebowałem czegoś MAŁEGO poręcznego i LEKKIEGO

    Dokładnie tego.
    Do pracy mam przyzwoitą 17".

    A teraz jako ten mały i lekki używm Acera Apire One, który nie jest ani
    mały ani lekki. A do tego, jak pisałem, ma 600 pikseli w pionie co go
    skreśla.

    Vaio mi sie podoba głównie ze względu na rozdzielczość ;p
    Teraz mam 17"@1920x1200, a obok 19"@1680x1050 ;p

    Po prostu lubie dużą rozdzielczość. Mnóstwo rzeczy sie mieści.

> [...]
    > załatwiania spraw z bankiem przez inet
    > napisania czegoś na szybko gdzieś w terenie
    > znalezienia jakiś info technicznych gdzieś w terenie

    Dokładnie to.
    + zgrywanie foto z aparatu ale przeglądać ich nie musze.
    Skoro AAO sie nadaje, to szybsze Vaio tym bardziej.

    > tego vaio to można nawet od biedy do kieszeni wsadzić (dużej) :)

    Mam w kurtce kieszeń do której AAO wchodzi. Ale jest za cięzkie (x2 niż
    Vaio) i za duże.

> [...]
    >
    > acha ważna sprawa jeśli chcesz używać g w natrywnej rozdizałce ekranowej
    > musisz mieć dobre oczy :) ale można włączyć zmniejszać rozdzielczości :)

    Czyli OK.

    Pytałem bo przypadkiem zobaczyłem go w jakimś sklepie (Vobis?) i mi sie
    spodobał. A w sieci są recenzje na zasadzie "to wersja
    przedprodukcyjna", "do dupy", "widziałem zza szyby i jest wspaniały"
    czyli nic konkretnego żeby go kupić.

    A teraz już wiem więcej niż mniej. Dzięki.

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 14. Data: 2010-11-20 20:52:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dziobu wrote:
    > Vaio mi sie podoba głównie ze względu na rozdzielczość ;p
    > Teraz mam 17"@1920x1200, a obok 19"@1680x1050 ;p
    >
    > Po prostu lubie dużą rozdzielczość. Mnóstwo rzeczy sie mieści.

    no jest OK :)

> [...]
    > sie spodobał. A w sieci są recenzje na zasadzie "to wersja
    > przedprodukcyjna", "do dupy", "widziałem zza szyby i jest wspaniały"

    tylko nie kupuj w VOBIS :)

    poszukaj w sieci można kupić taniej.

    ale nie kupuj starszych modeli, mają słabsze procesory, czasem zwykłe dyski
    nie SSD

    no i właśnie jego duża zaleta to dysk SSD, wciskam przycisk wyłącznika
    (hibernacja) zamykam i wrzucam do torby.

  • 15. Data: 2010-12-30 14:46:22
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 16.11.2010 23:08, dziobu pisze:
    > Ale powiedz - wołowaty tak jak to komputer na Atomie, czy jakoś bardziej? Masz
    system od producenta z ichnim standardowym softem do wszystkiego czy sam instalowałeś
    od zera?
    > Który masz system: XP/Vista/W7?

    Vista. Wołowaty troszeczkę bardziej niż inne na Atomie, bo
    jeszcze ten jego SSD jest dosyć wolny. Może to tylko kwestia
    odczucia, ale jak coś terkocze to przynajmniej wiem, że trze-
    ba czekać, a tutaj klika się coś, nic się nie dzieje i dopie-
    ro po jakimś czasie się okno pojawia nagle. A takie np. Gadu-
    Gadu to w ogóle było ciężko używalne i uruchamiało się chyba
    z minutę.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 16. Data: 2011-02-15 07:45:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Radosław Sokół wrote:

> [...]
    > ro po jakimś czasie się okno pojawia nagle. A takie np. Gadu-
    > Gadu to w ogóle było ciężko używalne i uruchamiało się chyba

    bo gadu gadu to sie nie nadaje całkiem do używania... :)