  • 1. Data: 2010-11-16 08:50:59
    Temat: "transformator" portu Ethernet do Wifi, mostek czyli
    Od: Jacek Kauch <j...@o...eu>

    Takie małe coś potrzebuję...

    jest urządzenie z interfejsem ethernetowym a po drugiej stronie laptop.
    Normalnie można spiąć obydwa kabelkiem i działają ale... kabelek nie grzeszy
    elastycznością, czyli nie rozciąga się, zatem...
    ...czy jest takie coś niewielkich rozmiarów co wpięte w port ethernetowy
    urządzenia uczyni je osiągalnym po WiFi? Nie chodzi mi o jakiś AP stricte z
    setką funkcji itd. ale o jakiś taki mostek (bridge), wpinam i urządzenie
    jest widoczne tak samo jak po kabelku tyle że po WiFi...

    nie wiem czy klarownie wyjaśniłem...

    J.

    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.

  • 2. Data: 2010-11-16 09:18:22
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-11-16, o godz. 09:50:59
    Jacek Kauch <j...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > jakiś AP stricte z setką funkcji itd. ale o jakiś taki mostek
    > (bridge), wpinam i urządzenie jest widoczne tak samo jak po kabelku

    AP? ;-)

    Zdrówko

  • 3. Data: 2010-11-16 10:21:55
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Kauch" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > setką funkcji itd. ale o jakiś taki mostek (bridge), wpinam i urządzenie
    > jest widoczne tak samo jak po kabelku tyle że po WiFi...

    Używam czegoś takiego:
    http://allegro.pl/netgear-wnce2001-adapter-wifi-do-t
    elewizora-rj45-i1293158367.html

    --
    marfi

  • 4. Data: 2010-11-16 10:54:58
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-11-16, o godz. 11:21:55
    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Używam czegoś takiego:
    > http://allegro.pl/netgear-wnce2001-adapter-wifi-do-t
    elewizora-rj45-i1293158367.html

    Fajne. Tyle że 100 złotych mniej zapłacisz za najtańszego np. Tp-Linka
    z trybem APClient. Co prawda w standardzie G ale za około 100PLN masz
    też w trybie N.

    Zdrówko

  • 5. Data: 2010-11-16 21:58:56
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 16.11.2010 09:50, Jacek Kauch pisze:
    > urządzenia uczyni je osiągalnym po WiFi? Nie chodzi mi o jakiś AP stricte z
    > setką funkcji itd. ale o jakiś taki mostek (bridge), wpinam i urządzenie
    > jest widoczne tak samo jak po kabelku tyle że po WiFi...

    No to właśnie Access Point do tego służy.

    Z setką funkcji to jest AP zintegrowany z routerem i koncen-
    tratorem.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 6. Data: 2010-11-17 10:57:35
    Od: Jacek Kauch <j...@o...eu>

    On 10-11-16 22:58, in article 2...@g...one.pl, "Radosław
    Sokół" <r...@m...com.pl> wrote:

    > No to właśnie Access Point do tego służy.
    >
    > Z setką funkcji to jest AP zintegrowany z routerem i koncen-
    > tratorem.

    Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
    To może ktoś podpowie jakiś taki malutki AP (5/5 cm max)?

    Pozdrawiam,
    J.

    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.

  • 7. Data: 2010-11-17 11:18:49
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Jacek Kauch napisał:

    > Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
    > To może ktoś podpowie jakiś taki malutki AP (5/5 cm max)?

    Trochę większy jest/(był?) Edimax EW-7206APg.

    W.P.

  • 8. Data: 2010-11-17 23:57:57
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 11:57:35 +0100, Jacek Kauch napisał(a):

    > To może ktoś podpowie jakiś taki malutki AP (5/5 cm max)?

    Aż tak małego nie znalazłem, ale ASUS WL-330gE ACCESS POINT jest nieduży,
    86 mm (dł.) * 62 mm (szer.) * 17 mm (wys.).
    --
    GLaF

  • 9. Data: 2010-11-18 13:42:20
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-11-18, o godz. 00:57:57
    GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał(a):

    > Aż tak małego nie znalazłem, ale ASUS WL-330gE ACCESS POINT jest
    > nieduży, 86 mm (dł.) * 62 mm (szer.) * 17 mm (wys.).

    DWL-G730AP
    http://www.dlink.com/products/?pid=346
    Dimensions
    o L = 3.15 inches (80mm)
    o W = 2.36 inches (60mm)
    o H = 0.67 inches (17mm)

    http://www.airlive.com/product/product_3.jsp?pdid=PD
    1286350321930
    75x54mm

    Zdrówko

  • 10. Data: 2010-11-19 00:45:26
    Od: Jacek Kauch <j...@o...eu>

    On 10-11-18 14:42, in article 20101118144220.75b72111@babcia-workstation,
    "Babcia Maciek Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote:

    > http://www.airlive.com/product/product_3.jsp?pdid=PD
    1286350321930
    > 75x54mm

    O! dzięki serdeczne.

    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.