  • 1. Data: 2012-05-26 12:23:10
    Temat: Sony Ericsson MW600 zestaw słuchawkowy
    Od: z <z...@g...pl>

    Mam takie dziwne pytanie :-)
    Czy zestaw słuchawkowy Sony Ericsson MW600 (albo inny) można używać jako
    pilota do sterowania funkcjami tel. (Satio) a dźwięk w tym czasie będzie
    podłączony do wzmacniacza kablem?

    http://www.sonymobile-sklep.pl/id367,akcesorium,sony
    _ericsson_mw600.html

  • 2. Data: 2012-05-27 20:38:29
    Temat: Re: Sony Ericsson MW600 zestaw słuchawkowy
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-05-26 12:23, z pisze:
> [...]
    > Czy zestaw słuchawkowy Sony Ericsson MW600 (albo inny) można używać jako
    > pilota do sterowania funkcjami tel. (Satio) a dźwięk w tym czasie będzie

    Mozesz tak zrobic - w moim htc desire z bez problemu steruje, u fumfla w
    galaxym tez.

    Jednak pamietaj, ze wyjscie z tego zestawu masz "wzmocnione" wiec
    wpinajac do zwyklego wejscia we wzmacniaczu bedziesz mial dzwiek
    przesterowany.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 3. Data: 2012-05-28 07:01:21
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-05-27 20:38, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    >
    > Jednak pamietaj, ze wyjscie z tego zestawu masz "wzmocnione" wiec
    > wpinajac do zwyklego wejscia we wzmacniaczu bedziesz mial dzwiek

    Chyba się nie rozumiemy. Dźwięk będzie płynął kablem wprost z _telefonu_
    a zestawem słuchawkowym chciałbym tylko sterować. Wiem że wydziwiam
    :-)Taki pilot