  • 1. Data: 2012-05-25 19:09:46
    Temat: tmobile podwojne doladowanie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    cos mi sie widzi ze to se ne wrati :-)

    Pojawilo sie takie
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/
    podwojne_doladowanie

    a) czas waznosci dodatkowych srodkow ograniczony od 3 do 21 dni
    b) wiaze z utrata "rok waznosci konta"
    c) sa wykorzystywane dopiero po wyzerowaniu konta glownego ??

    Tak to oni klientow nie przyciagna, ale moze nie o to chodzi :-)

    J.

  • 2. Data: 2012-05-25 20:09:08
    Temat: Re: tmobile podwojne doladowanie
    Od: QUWERT <w...@w...gazeta.pl>

> [...]
    > c) sa wykorzystywane dopiero po wyzerowaniu konta glownego ??
    >

    > Tak to oni klientow nie przyciagna, ale moze nie o to chodzi :-)

    Koniec prepaidu. To co proponują to zwykły abonament w opokowaniu z wielkim
    napisem TAK-TAK lub MIX jak kto woli. Srednio 40 zł miesiecznie. Promocja
    jest czasowa (do odwołania) ale już utrata rocznej ważności konta NIE. Dla
    mnie żenada roku.

  • 3. Data: 2012-05-26 10:41:11
    Od: air force one <a...@n...pl>

    > c) sa wykorzystywane dopiero po wyzerowaniu konta glownego ??

    niewiarygodne! myslalem, ze cos zle doczytales, ale rzeczywiscie tak jest:

    "3.10. W przypadku wykonywania połączeń głosowych i wideo ,,Złotówki
    do wszystkich" są wykorzystywane po kwocie w PLN oraz po innych
    jednostkach w postaci
    minut, które Klient posiada na koncie. W przypadku, gdy kwota PLN
    zgromadzonych na koncie nie wystarcza na opłacenie jednej jednostki
    taryfikacyjnej (np.
    w przypadku usługi ,,Godzina za Grosze"), wówczas opłata zostanie pobrana
    ze ,,Złotówek do wszystkich", mimo posiadania na koncie kwoty w PLN.
    3.11. W przypadku wysyłania SMSa ,,Złotówki do wszystkich" są
    wykorzystywane po kwocie w PLN oraz po innych jednostkach w postaci SMS,
    które Klient posiada
    na koncie. W przypadku, gdy kwota PLN zgromadzonych na koncie nie
    wystarcza na wysłanie SMSa , wówczas opłata zostanie pobrana ze
    ,,Złotówek do
    wszystkich", mimo posiadania na koncie kwoty w PLN."

    proponuje przyznac wyroznienie - promocja - bubel roku!!!

  • 4. Data: 2012-05-26 11:23:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 10:41:11 +0200, air force one napisał(a):
    > niewiarygodne! myslalem, ze cos zle doczytales, ale rzeczywiscie tak jest:
    >
    > proponuje przyznac wyroznienie - promocja - bubel roku!!!

    Eee tam. Wyciagneli wnioski - stare podwojne doladowanie bylo zbyt dobre i
    operator za malo zarabial :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-06-04 11:25:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Maj, 20:09, QUWERT <w...@w...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > jest czasowa (do odwołania) ale już utrata rocznej ważności konta NIE. Dla

    Przejrzalem dostepne oferty i wykuplem dla syna w miejsce tak tak hot
    abonament za 19,90. Do tego dostanie pakiet za 5 zl 1000 sms do
    wszystkich i wyjdzie taniej, niz wszelkie obecne prepaidy.

    Niestety, za 25 zl miesieczniei nie widze obecnie u zadnego operatora
    prepaidowej alternatywy, jesli ktos do roznych sieci duzo sms-uje i
    rozmawia pomiedzy godzina a dwiema miesiecznie. kiedys przelicznik byl
    4-y sms na minute, niedawno jeszcze trzy, obecnie dwa.

    brak prawdziwych podwojnych doladowan (liczylem, ze na wakacje
    przywroca) oraz doladowan z programu era premia (jak jeszcze poszly
    jako drugie, podwojnie liczone doladowanie, to byly calkiem fajne)
    spowodowaly, ze koszty utrzymania tego prepaida wzrosly niebotycznie