  • 1. Data: 2012-05-25 16:00:38
    Temat: erajednostki - bonus - tak tak - co to jest?
    Od: "viapon" <B...@w...pl>

    Jakis czas temu zalogowoalem sie do itaktak.
    Na stanie mam erajednostki - 888 minut.
    Co to jest, na co to mozna wykorzystac, kiedy sie to traci?

  • 2. Data: 2012-05-25 19:27:47
    Temat: Re: erajednostki - bonus - tak tak - co to jest?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "viapon" napisał w wiadomości grup
    >Jakis czas temu zalogowoalem sie do itaktak.
    >Na stanie mam erajednostki - 888 minut.

    podejrzana liczba ... moze ich nie masz ?

    >Co to jest, na co to mozna wykorzystac, kiedy sie to traci?

    Era-jednostki sie kiedys kupowalo w pakietach, i mozna bylo dzwonic do
    ery troche taniej.
    Byly bezterminowe i wymienne na 4 sms.
    Ale T-mobile te pakiety zlikwidowal.

    A Bonus to jednostki za odbieranie polaczen
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/
    uslugi/obniz_koszty/obniz_koszty_nowytt?bonus

    W taryfie Hot moze wygladac inaczej.

    J.