  • 1. Data: 2011-07-04 07:55:11
    Temat: Solorz kupil Polkomtela
    Od: a...@p...pl

    czyli bedzie PolKomSat

    wiadomo juz jakie ma plany?????

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-07-04 09:11:58
    Temat: Re: Solorz kupil Polkomtela
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    a...@p...pl wrote:
    > czyli bedzie PolKomSat
    >
    > wiadomo juz jakie ma plany?????

    Na masztach Plusa stawiać nody aero2.

    a.

  • 3. Data: 2011-07-04 12:08:56
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-07-04 09:55, a...@p...pl pisze:
    > czyli bedzie PolKomSat
    >
    > wiadomo juz jakie ma plany?????

    - jeszcze gorsza jakość usług niż teraz
    - pieniądze znikające z konta
    - kompletne olewanie klienta

    i jeszcze wiele, wiele usprawnień i udogodnień ;)

  • 4. Data: 2011-07-04 13:44:37
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    a...@p...pl in news:gbs217da6oqerp10j7ehjoq7v3gikpjl8e@4ax.com
    > czyli bedzie PolKomSat
    > wiadomo juz jakie ma plany?????

    kupil? zartujesz :) Dostal.
    1.
    przedstawil na papierze a4 za pare groszy oferte rozwojowa [musial], ktora
    zapewne nie byla gorsza od ofert konkurencji (bowiem tam nie siedza idioci),
    ale tamci chlopcy-konkurenci w przetargu nie byli w ukladzie z bankami, z
    kghm, z orlenem, z....
    2.
    Polozyl na stol czesc swojej kasy (swojej, albo gotowka z korzystnego
    kredytu_1), mala czesc wartosci przetargowej.
    3.
    pasowal do ukladu towarzysko-finansowo-"prowizyjnego" :) "byznesmenom" z
    kghm-orlen-...-banki (bo razem pija whisky,graja w pingla), ktore to banki
    daly mu kredytowanie na calosc Polkomtela. kasa owa jak domyslasz sie, nie
    jest kasa prywatna rzadzacych bankami, ale tzw. ciulaczy i wiekszych
    lokujacych w tych bankach, w kazdym razie chopaki-prezesi polozyli mu na
    stole kredyt nie ze swojej kasy.
    Taka i tajemnica wielkich zakupow.

  • 5. Data: 2011-07-04 13:48:33
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

  • 6. Data: 2011-07-04 16:08:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał
> [...]
    >przedstawil na papierze a4 za pare groszy oferte rozwojowa [musial],
    >ktora zapewne nie byla gorsza od ofert konkurencji (bowiem tam nie

    a czemu niby musial przedstawiac jakas oferte rozwojowa ?
    Akcjonariusze sprzedaja firme w calosci i wiecej ich g* obchodzi.

    >ale tamci chlopcy-konkurenci w przetargu nie byli w ukladzie z
    >bankami, z

    Z jakimis bankami chyba jednak byli w ukladzie, bo jak piszesz - tego
    sie nie kupuje za srodki wlasne :-)
    To nawet moga byc te same banki :-)

    >kghm, z orlenem, z....

    Dosc trudno byloby im chyba uzasadnic wybor znaczaco tanszej oferty.
    A jeszcze jest przeciez Vodafone, ktorego g* obchodza uklady, jakl juz
    mowa o mld $.

> [...]
    >"byznesmenom" z kghm-orlen-...-banki (bo razem pija whisky,graja w
    >pingla), ktore to banki daly mu kredytowanie na calosc Polkomtela.

    Ty sie lepiej spytaj co z dotychczasowym zarzadem.
    Dobrzy specjalisci i pasuja do ukladu, wiec zostana na stanowiskach,
    czy za bardzo sie wywyzszali, to ich mocodawcy wydali na odstrzal :-)

    >jest kasa prywatna rzadzacych bankami, ale tzw. ciulaczy i wiekszych
    >lokujacych w tych bankach, w kazdym razie chopaki-prezesi polozyli mu
    >na stole kredyt nie ze swojej kasy.
    >Taka i tajemnica wielkich zakupow.

    Jak to w biznesie. Ale gdzies tam jeszcze kryje sie ryzyko.
    Bo jesli wierzyc obietnicom - wprowadzi na na gielde, wtedy sam
    bedziesz mogl isc do banku po kredyt, i kupic troche akcji polkomtela
    i poczuc sie jak biznesmen :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-07-04 19:30:39
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    J.F in news:iusohe$j9l$1@news.onet.pl
    > Użytkownik "1634Racine" napisał
    > a czemu niby musial przedstawiac jakas oferte rozwojowa ?
    > Akcjonariusze sprzedaja firme w calosci i wiecej ich g* obchodzi.

    w tym konkretnym przypadku taki byl warunek;
    btw: tak jest dosyc czesto, że narzuca sie dodatkowy warunek, żeby nie
    sprzedac "na zmarnowanie" (juz na starcie, bo co bedzie potem w praktyce, to
    juz insza inszość). Dobre pytanie: na ile to jest hipokryzja, na ile dbalosc
    o sprzedawana firme. Ale dobrze taki warunek dac i dobrze jesli ("swój")
    kandydat-kupujący postara sie na wlasna reke zredagowac na dobrym poziomie
    strategie rozwojowa. To zawsze jest potem dobra tarcza oslonowa, gdy beda
    krytykowac, że to akurat ten,a nie tamten kupil.

    > Z jakimis bankami chyba jednak byli w ukladzie,

    ale nie z tymi, co trzeba :)

    > bo jak piszesz - tego sie nie kupuje za srodki wlasne :-)
    > To nawet moga byc te same banki :-)

    "inne" banki nie mialy jak widac aż takiego interesu, żeby wpompowac wieksza
    kasę, a "te" banki (jesli nawet do nich poszli) daly im mniejsza kase niz
    Solorzowi. Watpie, zeby to byly te same banki, ale nawet jesli tak, to liczy
    sie final: najwiecej od nich dostal Solorz. Koniec sprawy.

    > Dosc trudno byloby im chyba uzasadnic wybor znaczaco tanszej oferty.

    znaczaco tansza - tak, ale tanszą - co za problem?
    Dla mnie to tutaj jest prosty wist: dokladnie taki sam, jak z rozdzialem
    pierwszej w PL koncesji na telewizje prywatną ogolnopolska. Oczywiscie wiele
    zabawek w tej piaskownicy zmienilo sie od tamtych czasow, moze to juz nawet
    piaskownica nie jest, ale poligon czołgowy, ale to tylko zmiana scenografii.
    Wowczas koncesje tv dostal ktos kompletnie "spoza" (Solorz), bo go
    "wybrali". Musial wszakze spelnic pewne warunki. I spelnil je. Wstepnie (na
    papierze a4). Musial miec jakas konkretna kase. I mial (kredyt). A dlaczego
    akurat on? A dlatego, że mial to byc on.

    > A jeszcze jest przeciez Vodafone, ktorego g* obchodza uklady, jakl juz
    > mowa o mld $.

    Jesli moga pchnac biznes w pare miejsc - pojda w uklad. To naturalne. Albo
    dadza prosty ogranicznik sytuacyjny swoim kolegom ze spolki: damy
    Solorzowi, jesli przyniesie x zł. I przyniosl, bo ktos bardzo chcial, żeby
    to byl on, a wiec potem bardzo chcialo pare bankow, zeby to byl on.
    Jak na to nie patrzec: dostal.

    > Ty sie lepiej spytaj co z dotychczasowym zarzadem.
    > Dobrzy specjalisci i pasuja do ukladu, wiec zostana na stanowiskach, czy
    > za bardzo sie wywyzszali, to ich mocodawcy wydali na odstrzal :-)

    wiesz... każdy zarząd to ma tę permanentna cechę, że wlasciciel ma go
    gdzieś. To sa stanowiska do rozdawania.
    btw:
    A co Solorz z zarzadem zrobi? A wymieni. Przyjda ludzie-klony Nurowskiego
    swietej pamieci smolenskiej: w wiekszosci byli oficerowie w ambasadach
    prowadzacy stamtad peerelowskich agenciakow. To sie troche przemiesza z
    faktycznymi fachowcami i jakos pojedzie.

    > Jak to w biznesie.

    nie mówię, że nie jest tak.

> [...]
    > mogl isc do banku po kredyt, i kupic troche akcji polkomtela i poczuc sie

    wprowadzic na gielde, to nie jest (aż taka) sztuka. Sztuka jest miec CO
    wprowadzic na gielde.

  • 8. Data: 2011-07-04 19:42:55
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Mon, 04 Jul 2011 14:08:56 +0200, Tomaszek napisał(a):

    > - jeszcze gorsza jakość usług niż teraz
    > - pieniądze znikające z konta
    > - kompletne olewanie klienta

    - w trakcie rozmowy co minutę przerwa na reklamę. :)
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Niepłacenie podatków stawia cię obywatelu w pozycji,
    której nawet w Kamasutrze nie przewidziano...

  • 9. Data: 2011-07-04 20:34:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 4 Jul 2011 21:30:39 +0200, 1634Racine wrote:
    >J.F in news:iusohe$j9l$1@news.onet.pl
    >
    >w tym konkretnym przypadku taki byl warunek;

    Kto go wyznaczyl ?

> [...]
    >juz insza inszość). Dobre pytanie: na ile to jest hipokryzja, na ile dbalosc

    Ale to chyba jak panstwo sprzedaje razem ze zwiazkiem zawodowym :-)

    W tym przypadku zasadniczo nie widze powodow do takich warunkow.

> [...]
    >strategie rozwojowa. To zawsze jest potem dobra tarcza oslonowa, gdy beda
    >krytykowac, że to akurat ten,a nie tamten kupil.

    KGHM czy Orlen firmy mocno panstwowe, to moze i ma znaczenie,
    ale wydaje sie ze "bo zlozyl najwyzsza oferte" jest wystarczajacym
    uzasadnieniem.

    Szczegolnie jak sie sprzedaje kwitnaca firme za spore pieniadze.

    Co najwyzej na potrzeby UOKiK/UKE taki warunek.

    >ale nie z tymi, co trzeba :)

    Moze po prostu inaczej liczyli.
    Jakos Vodaphone nie chcial wykupic wspolnikow.

> [...]
    >Solorzowi. Watpie, zeby to byly te same banki, ale nawet jesli tak, to liczy
    >sie final: najwiecej od nich dostal Solorz. Koniec sprawy.

    Czyli poniekad twierdzisz ze byla to najwyzsza oferta.
    Czyli wszystko prawidlowo.

    >znaczaco tansza - tak, ale tanszą - co za problem?

    ale tu juz 5% robi znaczaca roznice :-)

> [...]
    >Solorzowi, jesli przyniesie x zł. I przyniosl, bo ktos bardzo chcial, żeby
    >to byl on, a wiec potem bardzo chcialo pare bankow, zeby to byl on.

    no coz, podejrzewam ze jakby mieli druga oferte na wyzsza kwote, to by
    odpowiednio podniesli x. Czyli znow zdrowy ekonomicznie uklad.

    >wiesz... każdy zarząd to ma tę permanentna cechę, że wlasciciel ma go
    >gdzieś. To sa stanowiska do rozdawania.
    >btw:
    >A co Solorz z zarzadem zrobi? A wymieni.

    Czyli cos sie tym ukladzie towarzysko-finansowym zacznie kwasic :-)

    Ewentualnie juz maja przygotowane nowe, lepsze stanowiska :-)

    J.

  • 10. Data: 2011-07-04 23:27:20
    Od: " " <n...@g...pl>

    Tomaszek <t...@o...pl> napisał(a):

    > - jeszcze gorsza jakość usług niż teraz
    > - pieniądze znikające z konta
    > - kompletne olewanie klienta
    >
    > i jeszcze wiele, wiele usprawnień i udogodnień ;)

    Po garniturze ludzi z tej paczki spodziewam się: zepsucia tego, co dobre w
    ofercie, pogorszenia jakości obsługi w trosce o jej polepszenie, podwyżki w
    związku z obniżką, zwiększenie bonusów poprzez podział obecnych na mniejsze,
    np. Swojaki na s,w,o,j,a,k,i w pakietach po 5 zł/miesięcznie za literkę.
    Uproduktowienie Klientów, zjazd jakości obsługi na call-center. Nowoczesna
    pomoc na stronach www generująca 'przez przypadek' błędy 404 i takie tam.
    Wrzucenie Klientów i pracowników w formuły excela. Śmiało mogą zmieniać nazwę
    z Plus na Bot-Net.

    Co może się poprawić? Może wprowadzą np. faktury po angielsku lub w Euro?
    Wpłaty w EUR oczywiście przeliczane na PLN wg kursu Invest Banku.

    A poważnie: radzę obecnym Klientom Polkomtela zadbać o brak zgody na
    przetwarzanie danych w celach marketingowych/handlowych przez OPeratora,
    spółki powiązane i współpracujące.