  • 1. Data: 2014-05-11 13:42:32
    Temat: Solorz/Żak w opałach
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Ktoś z Polaków będzie współczuł temu kapitaliście:

    http://finanse.wp.pl/kat,1033747,title,LTE-od-nowa-S
    ad-uniewaznil-decyzje-UKE,wid,16590085,wiadomosc.htm

    Jeszcze mu ten bezwstydny, ordynarny kapitalizm odbije się czkawką.

  • 2. Data: 2014-05-11 14:10:08
    Temat: Re: Solorz/Żak w opałach
    Od: W <w...@w...pl>

    Trybun wystukał, co następuje:

> [...]
    ad-uniewaznil-decyzj
    > e-UKE,wid,16590085,wiadomosc.html
    >
    > Jeszcze mu ten bezwstydny, ordynarny kapitalizm odbije się czkawką.

    Jemu? trololo?

    "Gdyby tym razem nie wygrały spółki Solorza-Żaka, to jest więcej niż pewne,
    że prawnicy miliardera wystąpiłyby do Skarbu Państwa o gigantyczne
    odszkodowanie. "

    wszysty się grzecznie zrzucą na (kolejny) błąd urzędnika, urzędnik
    oczywiście nie poniesie konsekwencji... i cyrk jedzie dalej.

  • 3. Data: 2014-05-11 14:28:00
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-11 13:42, Trybun pisze:
> [...]
    ad-uniewaznil-decyzje-UKE,wid,16590085,wiadomosc.htm

    > Jeszcze mu ten bezwstydny, ordynarny kapitalizm odbije się czkawką.

    Chyba nie doczytałeś do końca. W opałach będzie nasz budżet, gdy
    przyjdzie płacić odszkodowania Solorzowi.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2014-05-11 15:15:37
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik W napisał:

    > wszysty się grzecznie zrzucą na (kolejny) błąd urzędnika, urzędnik
    > oczywiście nie poniesie konsekwencji... i cyrk jedzie dalej.

    To jest smutne. I pewnie tez dlatego (nie, ze smutne!) Polska jest w
    szarym końcu rankingu krajów przyjaznych biznesowi.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 5. Data: 2014-05-11 17:31:42
    Od: K <...@...c>

    W dniu 11-05-2014 15:15, mr misio pisze:

    > To jest smutne. I pewnie tez dlatego (nie, ze smutne!) Polska jest w
    > szarym końcu rankingu krajów przyjaznych biznesowi.

    no wlasnie nie jest i to jest dziwne.

  • 6. Data: 2014-05-11 22:18:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

> [...]

    ad-uniewaznil-decyzje-UKE,wid,16590085,wiadomosc.htm
    > Jeszcze mu ten bezwstydny, ordynarny kapitalizm odbije się czkawką.

    taaa...
    "Gdyby tym razem nie wygrały spółki Solorza-Żaka, to jest więcej niż
    pewne, że prawnicy miliardera wystąpiłyby do Skarbu Państwa o
    gigantyczne odszkodowanie. Jego spółki w ciągu siedmiu lat zainwestowały
    ogromne kwoty w infrastrukturę obsługującą sieć LTE. "

    Ja zainwestowałem ogromną kwotę w sprzęt duall sim do obsługi aero2 i
    solarz pozbawił mnie praktycznie tej usługi, mogę żądać gigantycznego
    odszkodowania?

  • 7. Data: 2014-05-11 23:14:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 May 2014 12:10:08 +0000 (UTC), W napisał(a):
> [...]
    > "Gdyby tym razem nie wygrały spółki Solorza-Żaka, to jest więcej niż pewne,
    > że prawnicy miliardera wystąpiłyby do Skarbu Państwa o gigantyczne

    Dlaczego "gdyby" ? odszkodowanie sie nalezy z chwila wypowiedzenia
    umowy.
    Jedyna szansa ze wypowiedzenie bedzie w trybie decyzji, decyzje
    Polkomtel zaskarzy, i w koncu sad ja zatwierdzi ... za 7 lat :-)

    > wszysty się grzecznie zrzucą na (kolejny) błąd urzędnika, urzędnik
    > oczywiście nie poniesie konsekwencji... i cyrk jedzie dalej.

    No coz, jak sie podejmuje decyzje, to czasem podejmie sie bledna.
    I co - po premii ?
    Bo tym razem trudno sie dopatrzec jakiejs zlej woli czy razacej
    niekompetencji ze strony urzednikow.

    J.

  • 8. Data: 2014-05-12 00:00:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 536f621d$0$2232$6...@n...neostrada.pl

    > Ktoś z Polaków będzie współczuł temu kapitaliście:

    > http://finanse.wp.pl/kat,1033747,title,LTE-od-nowa-S
    ad-uniewaznil-decyzje-UKE,wid,16590085,wiadomosc.htm

    Teraz wygra, choć ma kapcie -- w ten sposób zamknie nam usta!

    Będzie mógł powiedzieć:

    -- Wygrałem, choć wiedzieliście, że Aero2
    chodzi po salonach w kapciach. ;)

    No... Chyba, że przegra. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2014-05-14 11:44:05
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Trybun wrote:

    > Jeszcze mu ten bezwstydny, ordynarny kapitalizm odbije się czkawką.

    Czy możesz objaśnić?

    Czy chodzi o to, że dziś szybki internet mobilny jest w prawie całej
    Polsce i korzystanie z tego kosztuje grosze, a kilka lat temu był
    gdzieniegdzie i kosztowało to drogo?

  • 10. Data: 2014-05-14 11:55:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 14 May 2014 11:44:05 +0200 osobnik zwany Poldek
    napisał:

    > Czy możesz objaśnić?
    >
    > Czy chodzi o to, że dziś szybki internet mobilny jest w prawie całej
    > Polsce i korzystanie z tego kosztuje grosze, a kilka lat temu był
    > gdzieniegdzie i kosztowało to drogo?

    nie. tow. Trybun wprowadza walkę klas do dsykusji

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?