    From: divek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Solidny, ale nieduży hdd 2.5" do laptopa
    Date: Tue, 20 Sep 2011 21:54:35 +0200

    W dniu 2011-09-20 19:50, Rafał Łukawski pisze:

    > Jezeli interesuje Cie trwalosc, zainteresuj sie seria Black scorpio

    Przyłączę się do wątku, żeby nie zaczynać nowego.
    Zainteresowała mnie ta seria (WD Black Scorpio), jednak mam jeszcze
    jedno, nieco inne pytanie.
    Czy wśród dysków 2,5" jest jakiś odpowiednik 3,5" dysków Seagate z serii
    SV35.x ? Nie wiem czy akurat "odpowiednik" to dobre określenie... Chodzi
    mi dokładnie o dyski 2,5" (poj. 500GB, 750GB i 1TB) o odporności,
    wydajności i przeznaczeniu podobnym do SV35.x. Z tą serią Seagata mam
    bardzo duże doświadczenie i jak do tej pory doskonale zdawały egzamin w
    pracy z rejestratorami telewizji przemysłowej. Wybór "zwykłej" serii AS
    to niemal pewne kłopoty w bliżej nieokreślonym czasie. Potrzebuję czegoś
    podobnego do kompaktowych rejestratorów, gdzie montowane są dyski
    właśnie 2,5". Czego szukać?

    --
    Pozdrowienia,
    divek