  • 41. Data: 2015-02-01 22:38:50
    Temat: Re: Sniezyca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Feb 2015 09:22:47 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Następna śnieżyca ("blizzard") tym razem nadciągnęła nad
    > rejon Chicago i spadło już 6-7" śniegu od wczoraj wieczór.
    > Będzie padać (według prognozy) przez następne 4-5 godzin
    > z tępem opadów 1" śniegu na godzinę.

    Poprosze o fotki z jutra.

    J.

  • 42. Data: 2015-02-01 23:08:02
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 1 lutego 2015 22:37:39 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Sun, 1 Feb 2015 09:34:04 -0800 (PST), k...@g...com
    -storm-totals-downgraded-071248336.html

    > Kogutki moze i nie potrafia, ale innym 15cm nie przeszkadza.
    >
    > Roznica jest kolosalna. 15cm to w zasadzie nie ma opadu, przy 90cm
    > ciezarowki sobie nie radza, plugi sobie nie radza, zgarniac sniegu nie
    > ma gdzie, tylko wirnikowe moga cos przetrzec, do osobowki bez lopaty
    > nie wsiadziesz, dachy sie wala itp :-)
    > Z domu tez nie wyjdziesz, zreszta po co - nikt nie wyjdzie, nic nie
    > czynne :-)
    >
    > J.

    Zdolny jesteś niesłychanie. Najładniejsze masz ubranie. Twoja buzia tryska zdrowiem.
    Jak ja kocham przechwałki w stylu jaki prezentujesz. Puścić Cie na piętnasto
    centymetrowy śnieg to się ze strachu zesrasz. Amen

  • 43. Data: 2015-02-01 23:15:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Feb 2015 14:08:02 -0800 (PST), k...@g...com

> [...]
    > tryska zdrowiem. Jak ja kocham przechwałki w stylu jaki
    > prezentujesz. Puścić Cie na piętnasto centymetrowy śnieg to się ze

    Ty mnie nie znasz, a takie rzeczy wypisujesz. Mnie, starego narciaza,
    straszyc 15cm. Zebys choc napisal 25cm.

    Za to mam pewnosc ze sam srasz ze strachu i auto omijasz jak troche
    bialego spadnie.
    Bo inaczej bys glupot nie pisal :-)

    J.

  • 44. Data: 2015-02-01 23:32:35
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 1 lutego 2015 23:15:10 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > straszyc 15cm. Zebys choc napisal 25cm.
    >
    > Za to mam pewnosc ze sam srasz ze strachu i auto omijasz jak troche

    Jak to Cie nie znam. Najładniejsze masz ubranie.....

  • 45. Data: 2015-02-01 23:50:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, February 1, 2015, 11:15:07 PM, you wrote:

> [...]
    > straszyc 15cm. Zebys choc napisal 25cm.
    > Za to mam pewnosc ze sam srasz ze strachu i auto omijasz jak troche

    Ale z kim Ty wchodzisz w dyskusję? Z drobiem?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 46. Data: 2015-02-02 00:15:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 30 Jan 2015 18:55:18 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > Fascynujące jest, że komentator nie zauważył że burza śnieżna
    > jednak była, z tym że ciutkę dalej na wschód i NY ominęło centrum:
    > http://news.yahoo.com/millions-hunker-down-northeast
    -storm-totals-downgraded-071248336.html

    No to istotnie zmienia kryteria zadania :-)

    Bo zadaniem meteorologa jest tu powiedzenie jaka będzie pogoda i kiedy, w
    danym miejscu.
    I tu właśnie z tego co słyszałem to współczesna nauka jest w stanie, w
    zależności od różnych czynników operować w przedziale 12-24h do przodu.

    Bo oczywiście im bardziej poluzujemy kryteria dotyczące miejsca czy
    dokładności, to oczywiście że i trafialność wzrośnie, ale z kolei
    używalność takiej prognozy znacznie spadnie.

    Bo gdyby meterolodzy, uczciwiej, powiedzieli że być może gdzieś w okolicach
    NY będzie śnieżyca, to pewnie miasta by nikt nie zamknął.

  • 47. Data: 2015-02-02 00:39:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 Feb 2015 23:50:49 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    >
    > Ale z kim Ty wchodzisz w dyskusję? Z drobiem?

    Drob jak drob, moze i zlosliwy, ale troche sensu w tym co pisal bylo.
    A teraz to mi dal do myslenia ... na Hawajach mieszka, czy nigdy
    samochodu nie mial, i po sniegu nie jezdzil :-)

    J.

  • 48. Data: 2015-02-02 00:58:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Monday, February 2, 2015, 12:39:29 AM, you wrote:

    > Drob jak drob, moze i zlosliwy, ale troche sensu w tym co pisal bylo.
    > A teraz to mi dal do myslenia ... na Hawajach mieszka, czy nigdy
    > samochodu nie mial, i po sniegu nie jezdzil :-)

    Pierwszy raz w tym roku jest tak marna zima, że mam mniej niż 15cm
    śniegu na drodze dojazdowej. W poprzednich bywały spore zaspy, które
    trzeba było atakować na kilka razy ale jeszcze nigdy nie utknąłem.
    Żona kaszlakiem się zakopała (dywaniki wystarczyły), kilku ludziom
    pomagałem wyjechać ale sam nigdy nie utknąłem. A na trasie Opole -
    Wałbrzych - Kamienna Góra - Jelenia Góra - Zgorzelec - Bolesławiec -
    Opole (w różnych kombinacjach) to naprawdę różne warunki spotykałem.
    Łącznie ze spotkaniem na drodze pługu wirnikowego w takich warunkach,
    że nie byłem pewny, czy z dobrej strony drogi jestem...

    Dzisiaj, przy takiej prognozie, jaka wtedy była, nawet bym się z domu
    nie ruszył. To było w czasie gdy na 3 dni stanęła droga obecna 35 a
    wtedy 5 do Wałbrzycha. Ja jechałem wtedy do Jeleniej obecną 5, przez
    Strzegom.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 49. Data: 2015-02-02 12:35:25
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...

> [...]
    >
    > J.

    Co za różnica czy 15 cm czy 90. W obydwu przypadkach jechać się nie da.

    15 cm to mniej niż prześwit większości osobówek, więc nawet ciężko utknąć.
    90 cm to już trzeba pokonywać spychaczem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 50. Data: 2015-02-02 13:32:30
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 12:32:37 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> [...]
    >

    > 15 cm to mniej niż prześwit większości osobówek, więc nawet ciężko utknąć.
    > 90 cm to już trzeba pokonywać spychaczem.

    Następny teoretyk gawędziarz. Czekam na następnych miszczóf kierownicy co typowym
    osobowym samochodem dadzą radę nie przejechać 20 metrów a potrafili by jeździć po
    mieście.