  • 11. Data: 2010-02-09 06:10:44
    Temat: Re: Smsy w Play Fresch!!
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Jakub Danecki rzecze:

    ssage_size

    > Na podstawie tego wyjaśniłem dokładniej w następnym poście. Jako

    MSGID? Albo jestem ślepy (cóż, starość nie radość), albo nie ma tam
    nic o 90 i 60. Chyba, że uwzględnimy "63", ale nadal nie widzę "90"...

    Zacytuję Twój post jeszcze raz:

    >Pamiętaj, że niektóre telefony po wpisaniu polskiego znaku
    >skracają SMS do 90 lub nawet 60 znaków, a jeszcze inne uważają, że SMS ma
    >140 znaków.

    Jakie telefony po wpisaniu pliterki skracają esemesa do 90 lub 60
    znaków i z czego to wynika?

    Zawsze się czegoś nowego można dowiedzieć...

    > ciekawostkę dodam, że u mnie z dziwności w N900 długość SMSa jest zawsze
    > 140 znaków :) i to też zgodne ze standardem...

    Jeśli kodowanie ośmiobitowe, to jak najbardziej zgodne. Pozostaje pytanie,
    czy drugi telefon to prawidłowo odczyta i nie będzie krzaków w miejsce
    pliterek.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 12. Data: 2010-02-09 11:31:34
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Dominik & Co wrote:
> [...]
    > Zacytuję Twój post jeszcze raz:
    > Jakie telefony po wpisaniu pliterki skracają esemesa do 90 lub 60

    Dlatego właśnie napisałem, że wyjaśniłem i poprawiłem się w następnym
    poście.

    > Jeśli kodowanie ośmiobitowe, to jak najbardziej zgodne. Pozostaje
    > pytanie, czy drugi telefon to prawidłowo odczyta i nie będzie krzaków w
    > miejsce pliterek.

    Nie wiem, bo nei używam takich wynalazków jak plliterki w SMSach.

    Jakub

  • 13. Data: 2010-02-11 11:43:10
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl>

    W dniu 2010-02-06 22:26, Kris pisze:
    > Jak liczone sa smsy we Freschu??

    A co to Fresch?
    Jakiś nowy operator?

    Bo jeśli chodzi o Play to Fresh :)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 100210-0, 2010-02-10
    Przetestowano na: 2010-02-11 12:43:10

  • 14. Data: 2010-02-11 11:58:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 12:43:10 +0100, S P 1 Q X L napisał(a):

    > A co to Fresch?
    > Jakiś nowy operator?
    >
    > Bo jeśli chodzi o Play to Fresh

    Napisałeś to tylko po to, by dorzucić reklamę programu do wirusów?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd