  • 71. Data: 2016-07-09 14:00:45
    Temat: Re: Smatfon jako nawigacja w samochodzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No, u mnie mobilna wybiera na pale, ale na dole strony wypisuje
    > jednak:
    > Krótka
    > 64-560 Ostroróg
    >
    > Mozna zauwazyc.

    W domu na kanapie... Ale w samochodzie, zwłaszcza jak juz jedziesz to
    niekoniecznie zwracasz uwage na takie sprawy.
    Znaczy jak juz wiesz, ze gugiel taki mundry to zwracasz...

    > Co ciekawe - jak wpisalem na poczatku "obrzycko krotka"
    > (bez polskiego ó), to mnie ostrzegl, ze nie ma.
    > A przynajmniej tak mi sie wydaje, bo teraz lapie Ostrorog.
    >
    > Wiec wpisuje "obrzycko dluga", a on sie ladnie pyta, czy chodzi mi o
    > Długa Szamotuły.
    > Klikam w ten wybor ... i wpisuje to samo na drugim telefonie, teraz
    > juz sie nie pyta, tylko pokazuje w Szamotulach :-)

    Ciekawe.
    Ale ja dyktuje, wiec krótka zawsze bedzie przez ó.

    > Wyciagam trzeci telefon, wylaczam wifi, wpisuje to samo - pokazuje mi
    > jakies miejsce w Obrzycku, kolo portu.
    > Wyszukuje jeszcze raz - na pale do Szamotul.
    >
    > Wpisuje "sroda slaska polna" - pokazuje 4 mozliwosci do wyboru.
    > Cos mi sie widzi, ze jak ktos jedna wybierze, to potem wszystkim
    > bedzie ta jedna wybieral automatycznie.
    > To google madre jest i konteksty lapie szybko :-)

    A jednak 100 razy musze wchodzic w opcje: wyłącz płatne autostrady - tego
    jakos zapamietac nie moze :)

  • 72. Data: 2016-07-10 13:15:33
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 8 Jul 2016 18:00:29 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ale: chcesz powiedziec, ze u ciebie po wpisaniu Obrzycko, ul Krótka google
    > informuje ze w obrzycku takiej ulicy nie ma i pyta gdzie tak naprawde
    > chcesz jechac?

    Obecnie wspianie obrzycko listuje kilka miejsc, wpisanie obrzycko krótka wyświetla
    napis "dodaj brakujące miejsce do map google" Razy wyświetliło komunikat z krótkó w
    ostrorów, ale z pytaniem czy to to, i przyciskami akceptuj, wyczyść, po kliknięciu
    wyczyść wyświetla to co powyżej.
    Mowa o wersji mobilnej.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 73. Data: 2016-07-10 15:25:44
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 9 Jul 2016 10:44:39 +0200
    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Takie "łapanie" które skutkuje kierowaniem w złe miejsce, albo nawet
    > pokazywaniem bez sensu złego miejsca, to ewidentny babol programistyczny.
    > Nie wiem jak można tego bronić.

    A ktoś tego broni?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 74. Data: 2016-07-10 15:29:01
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 8 Jul 2016 18:00:30 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > O jakiej wersji maps.google mówimy? Przeglądarkowej czy na koma?

    Mobilna wersja 9.31.3 na andku 6.0.1 XXU1APEQ

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 75. Data: 2016-07-10 17:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

> [...]
    > wyświetliło komunikat z krótkó w ostrorów, ale z pytaniem czy to to, i
    > przyciskami akceptuj, wyczyść, po kliknięciu wyczyść wyświetla to co

    To ja juz nic nie rozumiem.
    Kazdemu google pokazuje cos innego?
    Masakra jakas.

  • 76. Data: 2016-07-10 17:07:27
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 10 Jul 2016 15:00:19 +0000 (UTC)
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > To ja juz nic nie rozumiem.
    > Kazdemu google pokazuje cos innego?

    Być może zależy to od wersji mapy, albo systemu operacyjnego, diabli wiedzą.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 77. Data: 2016-07-10 18:00:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szerszen s...@t...pl ...

    > Być może zależy to od wersji mapy, albo systemu operacyjnego, diabli
    > wiedzą.

    Tak czy siak - nie powinno tak być. To duzy minus google maps.

  • 78. Data: 2016-07-10 20:43:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.07.2016 o 15:25, szerszen pisze:

    > A ktoś tego broni?

    No jak ktoś sugeruje winę użytkownika w przypadku takiego babola, to
    raczej ten ktoś.

  • 79. Data: 2016-07-10 22:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No jak ktoś sugeruje winę użytkownika w przypadku takiego babola, to
    > raczej ten ktoś.

    Ano własnie.
    Tez tak odczytałem sugestię szerszenia.

  • 80. Data: 2016-07-10 22:28:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Być może zależy to od wersji mapy, albo systemu operacyjnego, diabli
    > wiedzą.

    Tak czy siak - nie powinno tak być. To duzy minus google maps.
    ---
    Zapomniałem powiedzieć, że ja chyba tak mam na Here Drive :-)