  • 21. Data: 2011-03-30 13:49:20
    Temat: Re: Smartfon Qwerty w polskiej sieci - cd.
    Od: ...@f...pl

    On Tue, 29 Mar 2011 08:29:51 +0200
    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Bardzo proste :) Ustawienia->Informacje o telefonie->aktualizacje
    > oprogramowania->Sprawdź teraz :)

    W jakiej sieci?
    U mnie dostaje: your system is currently up to date,
    a mam 2.1. Telefon byl kupowany w play, ale wlozona
    jest karta mbank mobile, czy OTA jest zalezne od tego
    jakiego operatora mam karte sim wlozona? Jesli np.
    taki mbank mobile nie sprzedawal motoroli milestone
    to znaczy, ze nigdy nie dostane updatu z taka karta sim
    wlozona i musze na chwile pozyczyc od kogos karte play?
    Paranoja. Czy OTA bedzie serwowane przez plusa,
    skoro mbank mobile jest operatorem wirtualnym czy prze mbank?