  • 11. Data: 2011-03-26 14:04:36
    Temat: Re: Smartfon Qwerty w polskiej sieci - cd.
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-26 14:36, Waldek Godel pisze:

    > http://www.touchqwerty.com/7-inch-windows-ce-tablet-
    with-e-book-reader-for-under-100-in-uk.htm
    > http://www.windowsfordevices.com/c/a/News/Advantech-
    PWS8033M/
    > i pierdyliard różnych innych chińskich wynalazków.
    > Nie wspominając o popularnym swego czasu Simpadzie.

    Jest też pierdyliard chińskich szrot-tabletów z Androidem, czasem nawet
    tak archaicznym jak 1.6 - to co do przykładu pierwszego.

    Co do drugiego linka, to porównanie urządzenia specjalistycznego do
    tabletów popularnych ma niewielki sens. Równie dobrze mógłbyś na siłę
    podciągnąć do tej kategorii nawigacje samochodowe, bo mają jakiegoś
    okrojonego windowsa w środku i dotykowy ekran.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 12. Data: 2011-03-26 14:18:11
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 15:04:36 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Jest też pierdyliard chińskich szrot-tabletów z Androidem, czasem nawet
    > tak archaicznym jak 1.6 - to co do przykładu pierwszego.

    Przed którymi samo Google broni się jak może, na większości z nich nie
    działa Market, Google mail itp. Co to za Android?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 13. Data: 2011-03-26 14:19:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Mar 2011 14:52:52 +0100, J.F. napisał(a):

    > Predzej sie pogodze ze architektura WM utrudnia stosowanie paneli
    > multitouch - bo nie przewidziano odpowiednich komunikatow.

    to się dokładnie wpisuje w zunifikowane API do różnych urzadzeń o braku
    którego pisałem. Jeden z dwóch zasadniczych braków WM, oprócz modnego UI.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 14. Data: 2011-03-26 14:35:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-03-26 15:18, Waldek Godel pisze:

    > Przed którymi samo Google broni się jak może, na większości z nich nie
    > działa Market, Google mail itp. Co to za Android?

    Nieważne co to za Android. Na Toshibie AC100 też domyślnie nie działaj
    Google Market i Gmail, ale systemem dalej jest Android (2.2). Chcesz
    płacić tanio za sprzęt - otrzymasz za co zapłaciłeś.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 15. Data: 2011-03-28 06:39:11
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    > Tydzień temu kupiłem na Allegro nowiutkiego Desire Z za 1100 zł. W
    > grudniu był za 2000. Myśle, że cena już nie spadnie i ten telefon jest
    > wart tych pieniędzy. Po 3 latach użytkowania TyTN II muszę stwierdzić,
    > że jesli telefon ma miec qwerty (dla mnie to był priorytet) to na dziś
    > nie ma co się zastanawiac nad wyborem - tylko HTC i tylko Desire Z.

    W Desire Z bardzo nie podoba mi się sposób otwierania klawiatury -
    mechanizm suwany jak w Samsungach, czy MM bardziej do mnie przemawia.
    Nie wiem jeszcze, jakie pieniądze będę chciał wydać, ale zakładając na
    chwilę, że chciałbym kupić coś tańszego, to czy warto wejść jeszcze w
    MM, czy jednak lepiej już Samsung Galaxy 551 na Androidzie 2.2? Mimo
    wszystko wolałbym spory ekran dotykowy, ale może w porównaniu z tymi
    dwoma lepiej wziąć zwykłe BB lub Nokię E72?
    I kolejne pytanie - w Polsce nie ma i nie będzie MM2, ale kilka sklepów
    ją oferuje. Rozumiem, że nie ma tam pl interface'u?
    Przypomnę, że potrzebuję gł. mobilnego biura, w II kolejności namiastki
    nawigacji - gry, filmy itd. interesują mnie umiarkowanie.

  • 16. Data: 2011-03-29 02:25:10
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    cisiek wrote:
    > czy warto wejść jeszcze w MM, czy jednak lepiej już Samsung Galaxy
    > 551 na Androidzie 2.2?

    Motorola ma wiekszy ekran (zarowno fizycznie jak i o wiekszej
    rozdzielczosci). Poza tym jest swietnie wykonana.
    Wada jest zablokowany bootloader (nie ma mozliwosci zainstalowania
    nieoficjalnego systemu ze zmodyfikowanym kernelem), ale w ramach sprzeciwu
    polecam dolaczyc sie do www.androinc.net ;-)

    > może w porównaniu z tymi
    > dwoma lepiej wziąć zwykłe BB lub Nokię E72?

    Symbian jest skazany na wymarcie.
    http://articles.economictimes.indiatimes.com/2011-03
    -15/news/28690664_1_symbian-os-e7-d-shivakumar
    BB nie zapewnia dostepu do takiego multum bezplatnego oprogramowania, jak
    Android.
    http://market.android.com
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 17. Data: 2011-03-29 06:20:37
    Od: cisiek <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-29 04:25, astro pisze:

> [...]
    -15/news/28690664_1_symbian-os-e7-d-shivakumar
    > BB nie zapewnia dostepu do takiego multum bezplatnego oprogramowania, jak

    A jak bardzo jest skomplikowane w praktyce podciągnięcie MM do Froyo?
    Podobno stało się to wykonalne. No i czy z Androidem jest jak z Windows
    na PC - im wyższa wersja, tym większe wymagania sprzętowe, czy jednak MM
    "dźwiga" Froyo?

  • 18. Data: 2011-03-29 06:29:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 08:20:37 +0200, cisiek napisał(a):

    -15/news/28690664_1_symbian-os-e7-d-shivakumar

    > A jak bardzo jest skomplikowane w praktyce podciągnięcie MM do Froyo?

    Bardzo proste :) Ustawienia->Informacje o telefonie->aktualizacje
    oprogramowania->Sprawdź teraz :)

    > Podobno stało się to wykonalne. No i czy z Androidem jest jak z Windows
    > na PC - im wyższa wersja, tym większe wymagania sprzętowe, czy jednak MM
    > "dźwiga" Froyo?

    MM spokojnie dźwiga Froyo - odkąd Motorola wydała oficjalny update przez
    system OTA :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 19. Data: 2011-03-29 12:11:36
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    cisiek wrote in <news:imrtng$jj2$1@news.onet.pl>
    > A jak bardzo jest skomplikowane w praktyce podciągnięcie MM do Froyo?

    Android 2.2 dziala nawet sprawniej na MM, niz 2.1.
    http://smartmobile.pl/flashowanie-motoroli-milestone
    -aktualizacja-firmware
    http://and-developers.com/sbf:milestone221

    Problem w tym, ze Motorola zapowiedziala zakonczenie wsparcia dla MM, wiec
    systemu z kernelem z 2.3 nie zainstalujesz. Jesli nie odpowiada Ci ten stan
    rzeczy - dolacz do www.androinc.net ;-)
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 20. Data: 2011-03-30 12:31:50
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik "cisiek" <"xemczuk[usunto]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > W Desire Z bardzo nie podoba mi się sposób otwierania klawiatury -
    > mechanizm suwany jak w Samsungach, czy MM bardziej do mnie przemawia.
    [...]

    Też miałem slidery Samsunga i HTC i miałem obawy co do sposobu otwierania
    klawiatury nowego Desire Z. Ale szybko się przyzwyczaiłem i teraz to już
    nawyk bez zastanawiania się. Otwieranie jest naprawdę bardzo proste i
    wygodne. I jeszcze coś - przy tak dużym ekranie czasami wygodniej (napisanie
    krótkiego sms itp) posłużyć się klawiaturą ekranową (a jest ich kilka
    różnych do wyboru), ale już mail czy rozmowa poprzez komunikator - tu
    klawiatura sprzętowa zdecydowanie bierze górę.