    From: "mgr inż." <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Smart przecieka
    Date: Fri, 18 Jun 2010 11:16:06 +0200

    Witam wszystkich.

    Grupę śledzę od dłuższego czasu w trybie "tylko do odczytu". Dziś
    postanowiłem jednak zasięgnąć porady zacnych grupowiczów.

    Od dwóch lat posiadam Smarta ForTwo z 2001 roku. Spadł kiedyś Niemcowi
    do rowu, ale złożyli go dość dobrze (jeździ prosto, nie trzęsie,
    klimatyzuje, od dwóch lat praktycznie tylko tankowanie).

    Niedawno zauważyłem jednak, że pod prawym dywanikiem po każdym deszczu
    jest sporo wilgoci. Nie wiem ile to już trwa, ale chciałbym szybko
    zareagować, żeby podłoga mi przedwcześnie nie zgniła. Czy ktoś może
    wskazać potencjalne miejsca przecieku? Które uszczelki należy mieć na
    uwadze albo jak "namierzyć" nieszczelność?

    PS. Wspomniałem o tym podczas niedawnego przeglądu i obejrzeliśmy z
    diagnostą całe toczydełko od spodu - nie zauważyliśmy jednak miejsca,
    które mogłoby wpuszczać wodę dołem.

    Dzięki za wszelkie porady. Udanego weekendu życzę.