  • 11. Data: 2010-04-17 17:38:35
    Temat: Re: S?u?by mog? wy??czaae BTSy w Krakowie
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-04-2010 o 21:32:40 darnok
    <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > Nikt tego w 5 minut nie zalatwi zeby wylaczyc stacje komorkowe :)
    > Gwarantuje ci ze u operatorow jest niezla biurokracja w tym wzgledzie.

    W sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa kraju?
    Daje im minutę a później mogą sobie prowadzić wewnętrzną biurokrację nawet
    miesiącami.
    Nie mówiąc o rozkazach panów "z wizytą na miejscu".

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-04-17 18:32:40
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-17 14:34, J.F. wrote:

> [...]

    Nikt tego w 5 minut nie zalatwi zeby wylaczyc stacje komorkowe :)
    Gwarantuje ci ze u operatorow jest niezla biurokracja w tym wzgledzie.

    Jak policjant znalby wysokopostawionego dyrektora w pionie technicznym i
    ww dyrektor by zadzwonil do osoby odpowiedzialnej za siec to tak.
    Ale jak policja oficjalnie zadzwoni do operatora to spokojnie za 3 dni
    im to zrobia ;-) Eskspresem to moze w 3h ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2010-04-17 19:32:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-04-2010 o 22:40:26 Olgierd <n...@n...problem>
    napisał(a):

    > A amerykańskim filmie. Albo w radzieckim, o Ameryce

    Myślisz że w Polsce firmy prywatne stoją wyżej nad służbami bezpieczeństwa
    narodowego włącznie, i że operatorzy również? Nie sądzę. Poza tym są
    przeróżne procedury kryzysowe, etc.

  • 14. Data: 2010-04-17 19:40:26
    Temat: Re: Służby mogą wyłączać BTSy w Krakowie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
    [reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

  • 15. Data: 2010-04-17 20:15:53
    Temat: Re: S?u?by mog? wy??cza? BTSy w Krakowie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Apr 2010 20:38:35 +0300, Piotr M wrote:
> [...]
    >miesiącami.
    >Nie mówiąc o rozkazach panów "z wizytą na miejscu".

    Sekretarka nie wpusci, bo nie byli umowieni :-)

    Brudny Harry wylaczylby najblizszego BTS w pare sekund, ale obawiam
    sie ze w naszej rzeczywistosci to nie przejdzie :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-04-17 21:08:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 22:32:12 +0300, Piotr M napisał(a):

    > Myślisz że w Polsce firmy prywatne stoją wyżej nad służbami
    > bezpieczeństwa narodowego włącznie, i że operatorzy również?
    > Nie sądzę.

    Nie, oczywiście, że nie. Sęk w tym, że te służby działają na podstawie
    przepisów.

    > Poza tym są przeróżne procedury kryzysowe, etc.

    Wskaż je ;-) Podpowiem: procedury to mogą dotyczyć wewnętrznych spraw
    takich służb. A jeśli już ABW chce czegoś od operatora, to już musi mieć
    normę powszechnie obowiązującą.

  • 17. Data: 2010-04-18 11:36:32
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-17 23:08, Olgierd wrote:

> [...]

    > Wskaż je ;-) Podpowiem: procedury to mogą dotyczyć wewnętrznych spraw
    > takich służb. A jeśli już ABW chce czegoś od operatora, to już musi mieć

    Dokladnie.
    Ja pamietam taka sprawe z policjantami wyslanymi po hamburgera do
    makdonalda, ktorzy potem odwozili kogos radiowozem do domu i zagineli.
    Oficjalna procedura trwala dosc dlugo na znalezienie o nich info po
    telefonach komorkowych. Informacje te jednak zostaly duzo szybciej
    dostarczone w ramach przyslugi zeby pomoc w poszukiwaniach.

    Procedury kryzysowe dotycza dzialan wewnetrzenych operatora majacych na
    celu podtrzymanie dzialania sieci. A nie jak ktos z zewnatrz decyzjami
    administracyjnymi ma decydowac o dzialaniu/niedzialaniu stacji bazowych.

    To troche tak jak z wylaczaniem pradu i gazu w przypadku wybuchu.
    Zazwyczaj wykonywane jest to partyzancko, a nie na podstawie deycyzji.