  • 1. Data: 2009-07-06 11:52:20
    Temat: Słuchawki z mikrofonem do kasku - rodzaje złącz
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Witam

    Chcę do kasku szczękowego kupić słuchawki z mikrofonem.
    Chciałbym, żeby był to uniwersalny zestaw, do którego da się podłączyć
    zarówno telefon komórkowy, jak i krótkofalówkę.
    Widzę jednak, że krótkofalówki używają dwóch złączy mini-jack, ewentualnie
    przejściówek z gniazda (chyba) VOX.

    Tymczasem telefon przejściówki do mini-jacka używa co najwyżej w trybie
    odtwarzania muzyki.

    Czy udało Wam się jakoś połączyć wszystko razem? Niekoniecznie w jednym
    czasie. Chodzi o to, żeby słuchawki w kasku były te same do wszystkiego.

    MN

  • 2. Data: 2009-07-06 12:09:20
    Temat: Re: Słuchawki z mikrofonem do kasku - rodzaje złącz
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > Czy udało Wam się jakoś połączyć wszystko razem? Niekoniecznie w jednym
    > czasie. Chodzi o to, żeby słuchawki w kasku były te same do wszystkiego.
    >
    > MN

    U mnie działa taki zestaw:

    http://www.allegro.pl/item655685810_kabel_wielofunkc
    yjny_htc_yc_a300_diamond_hd_tm.html

    oraz

    http://www.allegro.pl/item654792487_podwojny_interko
    m_sluchawki_do_kasku.html

    słychać do 100 km/h

    Vir
    Duża czarna bawarka

  • 3. Data: 2009-07-06 13:54:14
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie działa taki zestaw:

> [...]

    Zestaw słuchawek z drugiego linka ma wyjście przez mini-jacka 3-kablowego.
    Rozumiem, że podłączasz go do tego urządzenia z pierwszego linka.
    A jak podłączasz telefon do tego? Widzę, że jest jakieś dziwne "HTC ExtUSB".
    Nie wiem, co to może być. Mam komórkę Nokia 6280.

    MN

  • 4. Data: 2009-07-06 14:54:31
    Od: Vir <a...@o...pl>

> [...]
    > A jak podłączasz telefon do tego? Widzę, że jest jakieś dziwne "HTC
    > ExtUSB". Nie wiem, co to może być. Mam komórkę Nokia 6280.

    Tam masz jedno wejście do np MP3 lub telefonu i dwa wejścia do
    interkomu. Nie wiem, jakie wyjście ma Nokia, bo nie używam, ale to z
    pierwszego linku to przejściówka z każdego wyjścia mini usb na kilka
    różnych wyjść, czyli możesz np. podłączyć komórkę do ładowarki i
    jednocześnie podłączyć słuchawki. U mnie to się szczególnie przydaje,
    poniewż telefon spełnia także rolę nawigacji w moto.

    Vir

  • 5. Data: 2009-07-07 07:03:51
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    U mnie to się szczególnie przydaje,
    > poniewż telefon spełnia także rolę nawigacji w moto.

    BTW
    Wlasnie jade w b. daleka trase i awaryjnie chcialbym sie oprzec wlasnie na
    komorce jako nawigacji - czy jezdzisz w oparciu o dane na wyswietlaczu, czy
    tylko "na sluch"?
    Jaka masz sluchawke - wewnetrza, czy montowana w kasku? Czy po kilku godzinach
    jazdy nie masz jej dosyc?

    Pozdro
    Zonda

  • 6. Data: 2009-07-07 07:51:47
    Od: Vir <a...@o...pl>

    > komorce jako nawigacji - czy jezdzisz w oparciu o dane na
    wyswietlaczu, czy
    > tylko "na sluch"?

    słychać tylko do 100/h. Generalnie po każdym manewrze mam odruch
    sprawdzania, za ile kilometrów mam kolejny manewr, czyli ile mam spokoju
    :-) Raczej patrzę niż słucham. Na sam słuch, bez patrzenia, daleko bym
    nie zajechał

    > Jaka masz sluchawke - wewnetrza, czy montowana w kasku? Czy po kilku
    godzinach
    > jazdy nie masz jej dosyc?

    2 słuchawki montowane w kasku, w ogóle ich nie czuję

    Vir
    Duża czarna bawarka

  • 7. Data: 2009-07-07 08:08:18
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Vir pisze:
> [...]
    > sprawdzania, za ile kilometrów mam kolejny manewr, czyli ile mam spokoju
    > :-) Raczej patrzę niż słucham. Na sam słuch, bez patrzenia, daleko bym

    zaloz na probe pluskwy douszne i zobaczysz do jakich predkosci bedziesz
    dobrze slyszal - gwarantuje ze odczujesz duza poprawe :)

    > godzinach

    Co znaczy po kilku ?
    u mnie po 10 godzinach pluskwy zaczely okrutnie przeszkadzac
    w takich spokojnych wyjazdach po 4-5 godzin sie ich nie zauwaza :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 8. Data: 2009-07-07 09:32:24
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Norbi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > u mnie po 10 godzinach pluskwy zaczely okrutnie przeszkadzac
    > w takich spokojnych wyjazdach po 4-5 godzin sie ich nie zauwaza :)

    A możesz podrzucić linka do takich pluskiew? Czy są w zestawie z mikrofonem?

    MN

  • 9. Data: 2009-07-07 20:55:04
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > Co znaczy po kilku ?
    > u mnie po 10 godzinach pluskwy zaczely okrutnie przeszkadzac
    > w takich spokojnych wyjazdach po 4-5 godzin sie ich nie zauwaza :)

    co znaczy "po kilku" ?
    to wlasnie bylo pytanie. ciezko oczekiwac rozsadnej odpowiedzi na pytanie czy po
    godzinie i 35 min nie masz ich dosyc..?
    :)

    Z.