  • 1. Data: 2009-07-05 10:51:05
    Temat: Chyba darmowe motoGP-zna Ktos?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Znazalem taka strone:

    www.watchmotogp.com

    Zna moze Ktos, czy jest na 100% free i ogolnie, czy jest ok, bo nie znam angola
    na tyle, aby zaryzykowac.
    Dzieki za pomoc, bo jak by stronka byla fajna to problem z ogladaniem MotoGp
    bylby rozwiazany.

    Pozdr
    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-07-05 12:11:20
    Temat: Re: Chyba darmowe motoGP-zna Ktos?
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Koczis" wrote...
    > Znazalem taka strone:
    >
    > Zna moze Ktos, czy jest na 100% free i ogolnie, czy jest ok, bo nie znam
    > angola
    > na tyle, aby zaryzykowac.

    Niestety nie ma tak dobrze. Zeby "ogladac" trzeba zainstalowac mase jakis
    niewiadomych smieci, miedzy innymi toolbar i jakies inne swinstwa. Inaczej
    nie daje dostepu. Ja takich rzeczy wole nie instalowac i odradzam tez innym.
    Pozostaje nadal instalacja anteny sat, albo sciaganie z torrentow.

    pozdro
    --
    James

  • 3. Data: 2009-07-05 16:11:44
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    "James" <n...@d...for.spam> wrote in message
> [...]
    > nie daje dostepu. Ja takich rzeczy wole nie instalowac i odradzam tez
    > innym. Pozostaje nadal instalacja anteny sat, albo sciaganie z torrentow.

    MotoGP jest transmitowane w Polsce przez stację SPORTKLUB (węgierska tv od
    paru lat w Polsce).
    Ja akurat mam w kablówce UPC w Warszawie.

    dikoj

  • 4. Data: 2009-07-05 16:13:57
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "dikoj" wrote...
    > "James" wrote...

    > MotoGP jest transmitowane w Polsce przez stację SPORTKLUB (węgierska tv od
    > paru lat w Polsce).
    > Ja akurat mam w kablówce UPC w Warszawie.

    Niestety nie wszedzie kabel dociera... u mnie jest tylko elektryczny. TV
    moge miec z anteny zwyklej badz sat. Jako, ze sat nie mam, pozostaje tylko
    torrent.

    pozdro
    --
    James

  • 5. Data: 2009-07-05 23:51:08
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    James wrote:
> [...]
    > swinstwa. Inaczej nie daje dostepu. Ja takich rzeczy wole nie
    > instalowac i odradzam tez innym. Pozostaje nadal instalacja anteny

    No to dziwne bo ja instalowac nic nie musialem i oprocz zamniecia
    wyskakujacych okien z reklamami czesc nowszego wideo odtwarza sie bez
    problemu.
    A tak w ogole ta strona to tylko linki do plikow zamieszczonych zapewne
    przez autora min na http://www.megavideo.com/
    http://www.megavideo.com/?v=BDVGOPCO
    http://www.megavideo.com/?v=973CTZ7L
    http://www.megavideo.com/?v=MHMHZS70