  • 1. Data: 2009-07-05 15:12:29
    Temat: Zna ktos firme Bikemaster?
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Witam
    Czy mial ktos z nimi do czynienia? Firma z Gdanska wiec moze ktos z
    tutejszych ich ostatnio odwiedzal.
    Maja tam niebieskiego XX.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 2. Data: 2009-07-05 16:40:22
    Temat: Re: Zna ktos firme Bikemaster?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Sun, 5 Jul 2009 17:12:29 +0200) ktos podajacy sie za BartekGSXF
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witam
    > Czy mial ktos z nimi do czynienia? Firma z Gdanska wiec moze ktos z
    > tutejszych ich ostatnio odwiedzal.
    > Maja tam niebieskiego XX.

    Ja u nich kupilem swoj motocykl i od prawie 10kkm sie nim ciesze bez
    zadnych problemow. Zwroc uwage na przebieg, w moim przypadku
    byl przekrecony o jakies 50%. Druga sprawa to rok produkcji, oni podaja
    rok pierwszej rejestracji jako rok produkcji. Poza tym sa to motocykle
    z anglii, wiec pierwszy przeglad bedzie dosc kosztowny/czasochlonny z
    uwagi na ogolne zasyfienie maszyny.

    Poza tym wszystko ok, bez zadnego problemu czlowiek od nich spedzil razem
    ze mna 2 godziny w serwisie na gruntownym sprawdzaniu motocykla. A
    nastepnie wynegocjowalem z nimi, zeby za mnie zalatwili pierwszy przeglad
    i tlumaczenie dokumentow.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2009-07-05 21:04:33
    Od: Andrzej Ciach <_...@c...net>

    On Sun, 5 Jul 2009 17:12:29 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >Witam
    >Czy mial ktos z nimi do czynienia? Firma z Gdanska wiec moze ktos z
    >tutejszych ich ostatnio odwiedzal.
    >Maja tam niebieskiego XX.
    Kupowałem u nich w maju mój motor. Jestem bardzo zadowolony. Nie było
    w nim żadnej nieprzyjemnej niespodzianki, motor chodzi świetnie.
    Sama obsługa też była bez zarzutu, można z nimi pogadać - i ja, choć
    nie znam się na motorach - to miałem odczucie, że oni wiedzą, o czym
    mówią.

    Andrzej

  • 4. Data: 2009-07-06 10:07:58
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 5 Lip, 18:40, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

> [...]
    > rok pierwszej rejestracji jako rok produkcji. Poza tym sa to motocykle
    > z anglii, wiec pierwszy przeglad bedzie dosc kosztowny/czasochlonny z

    W jaki sposób sprawdziłeś przekręcenie przebiegu? Pytam z
    ciekawości :-)

    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-07-06 10:12:53
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 6 Jul 2009 03:07:58 -0700 (PDT)) ktos podajacy sie za Artur Zabroński
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > W jaki sposób sprawdziłeś przekręcenie przebiegu? Pytam z
    > ciekawości :-)

    W domu juz po zakupie na spokojnie zaczalem studiowac kwitki z serwisu w
    UK. No i wpisywali tam chlopaki przebiegi przy przegladach. Ostatni byl
    przy 30000 mil. A na liczniku bylo w dniu zakupu 22500km :)

    Nie wnikam w to kto i kiedy krecil ten licznik, ale faktem jest ze byl
    przekrecony.

  • 6. Data: 2009-07-06 20:40:21
    Od: Soulsick <s...@g...com>

    BartekGSXF pisze:
    > Witam
    > Czy mial ktos z nimi do czynienia? Firma z Gdanska wiec moze ktos z
    > tutejszych ich ostatnio odwiedzal.
    > Maja tam niebieskiego XX.

    Oglądałem pobieżnie tą maszynkę, ale dla mnie trochę za bardzo "zużyta"
    była.. Koleś na pierwszy rzut oka wydawał się w porządku jak na handlarza.
    Swojego XXa kupiłem w końcu w Warszawie, jak nabędziesz swoją maszynkę w
    końcu daj znać, pośmigamy, porównamy :-). W kupie raźniej.

    --
    Soulsick

  • 7. Data: 2009-07-08 08:59:54
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    > Sama obsługa też była bez zarzutu, można z nimi pogadać - i ja, choć
    > nie znam się na motorach - to miałem odczucie, że oni wiedzą, o czym
    > mówią.
    >
    > Andrzej

    Piszesz, że nie znasz się na motocyklach, wynikałoby z tego, że każdy
    sprzedawca w sklepie zrobiłby na Tobie takie "odczucie", że wie co mówi.

    Tu w Polsce jest fajnie, dziś sprzedaję płytki ceramiczne, jutro motocykle a
    pojutrze banany, bo znowu na banany jest boom :) No i na wszystkim się znam
    :)
    Fajny kraj, fajna mentalność, po prostu Polak potrafi się przystosować i
    robić dobrą minę do złej gry i wszędzie, w każdej dziedzinie da sobie radę
    :)

    ---
    Pozdr
    "rzep"