  • 1. Data: 2009-07-05 21:46:35
    Temat: Prośba...
    Od: "luk" <l...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Wiem że pytanie jest lamerskie, ale czy może mi ktoś pokazać na zdjęciu gdzie
    znajduje się ssanie w zx6r z roku 2000-2002? :) Od razu piszę że nie jestem
    posiadaczem motocykla, ani nie jeżdżę na motocyklu, więc nie wiem, ale
    potrzebne mi jest to info, z góry dzięki :)

  • 2. Data: 2009-07-06 07:09:59
    Temat: Re: Prośba...
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "luk" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiadaczem motocykla, ani nie jeżdżę na motocyklu, więc nie wiem, ale
    > potrzebne mi jest to info, z góry dzięki :)

    Na tym zdjeciu jest tu, a na tamtym gdzies tam:)

    --

    pozdrawiam

    Kucik
    FJ1200

  • 3. Data: 2009-07-06 07:13:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    luk pisze:

    > Wiem że pytanie jest lamerskie, ale czy może mi ktoś pokazać na zdjęciu gdzie
    > znajduje się ssanie w zx6r z roku 2000-2002? :)

    http://p1.bikepics.com/pics/2008%5C05%5C19%5Cbikepic
    s-1294084-800.jpg

    Przy lewych przelacznikach kierownicy. Ta dzwigienka oznaczona !\!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition