  • 11. Data: 2014-04-19 19:07:53
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 17:21:06 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Przyzwyczaiłeś się, że albo wieczorem powiadomienia z fejsa czy czegoś tam
    > budzą rodzinę, albo nie odbierzesz ważnego telefonu?

    a tak na prawdę to nie jest problem suwaków a czegoś w stylu "quiet hours"

    Wachlowanie suwakami przed snem i rano w te i we wte wcale nie jest
    optymalnym rozwiązaniem.

  • 12. Data: 2014-04-19 19:09:11
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 19:07:04 +0200, atm napisał(a):

    > Na to jest oczywiscie dobry radziecki patent, ktory stosowalem w N8 ze
    > wzgledu na ograniczenia podobne do tych wlasnie: dopracowanie glosnosci
    > dzwonka w edytorze audio....witamy w XXIw...

    ale tak naprawdę po przemyśleniu wolałbym quiet hours od kilku suwaków :)

  • 13. Data: 2014-04-19 19:11:26
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-04-19 19:09, qrt wrote:

    > ale tak naprawdę po przemyśleniu wolałbym quiet hours od kilku suwaków :)

    Na Androida jest do tego sporo aplikacji, w CM jest to chyba juz w ROMie
    a oprocz tego oczywiscie suwakow piekny komplet ;]

  • 14. Data: 2014-04-19 19:16:42
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 19:11:26 +0200, atm napisał(a):

    > Na Androida jest do tego sporo aplikacji, w CM jest to chyba juz w ROMie
    > a oprocz tego oczywiscie suwakow piekny komplet ;]

    Ja mam też androida i daleki jestem od twierdzenia iż WP jest lepsze.
    Nie jest.

    Ale android ma też pewną nieprzyjemnią przypadłość - dobrze działa tylko na
    naprawde wypasionych sprzętach.
    Inna sprawa że ceny lecą w dół i konfiguracje które sa go w stanie sprawnie
    obsłużyć zaczynają być coraz bardziej przystępne.

    Choć z drugiej strony jak sie user postara to pewnie można każdego fona z
    androidem zarżnąć :)

  • 15. Data: 2014-04-19 19:38:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 18:59:08 +0200, qrt napisał(a):

    > jesli masz przypięte *wszystkie* kafelki z aplikacje które mają
    > powiadomienia na ekranie to nie ma problemu.

    Nie, jako człowiek mający IQ większe od rozmiaru buta mam przypięte te
    kafelki, których uzywam.

    > Ale to jest przykład czego innego. Pani blogerka otrąbiła sukces bo tego
    > jej brakowało, ludzie sa szcześliwi, bo dostali to czego chcieli a tan
    > znacznie istotniejszy (w mojej opinni również) element nie został
    > zaimplementowany.

    Pani "jestem blogerę" odtrąbiła sukces bo dostała telefon od Nokii do
    opisania. Zresztą to nie jest pierwszy przykład tekstu pisanego na
    kolanach, który pokazał sie na tej stronie. Właściciel tej strony pisywał
    peany na cześć ajfonów takie, że Pszemol by się tego nie powstydził.

    > Ja bynajmniej nie twierdze ze WP jest idalny. Nie jest. Ale ma pewną wielką
    > zaletę. Robi co ma robić i działa w sposób akceptowalny niezależnie od tego
    > jaka kwotę wydamy na telfon.

    Po pierwsze WP nie jest zdatny do użytku dla osoby, która potrzebuje
    narzędzia a nie modnego brandzlomatu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 16. Data: 2014-04-19 19:39:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 19:07:53 +0200, qrt napisał(a):

    > Wachlowanie suwakami przed snem i rano w te i we wte wcale nie jest
    > optymalnym rozwiązaniem.

    Jakoś konkurencyjne systemy mają oddzielne ustawienie do dzwonków. Albo
    chociaż dzwonek "narastający"

  • 17. Data: 2014-04-19 19:52:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik qrt ...@i...jakis ...

    > Robi co ma robić i działa w sposób akceptowalny niezależnie od tego
    > jaka kwotę wydamy na telfon.

    Twierdze ze jest inaczej od czasu jak kupiłem telefon z WP na ktorym, jak
    się okazało, nie działa skype...

  • 18. Data: 2014-04-19 20:01:50
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 18:38:13 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie, jako człowiek mający IQ większe od rozmiaru buta mam przypięte te
    > kafelki, których uzywam.

    no czyli powiadominia zap[likacji których nie używasz nie powinny cie
    interesować :)

    To oczywiście żart. Ale tylko troche.

> [...]
    > peany na cześć ajfonów takie, że Pszemol by się tego nie powstydził.

    > Po pierwsze WP nie jest zdatny do użytku dla osoby, która potrzebuje

    zależy co uważasz za narzędzie.
    Dzwoni wysyła esemsy, kalendarz czy kontakty bezproblemowo i błyskawicznie
    zintegrowane z desktopowym outlookiem.

  • 19. Data: 2014-04-19 20:04:57
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 17:52:52 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik qrt ...@i...jakis ...

    > Twierdze ze jest inaczej od czasu jak kupiłem telefon z WP na ktorym, jak
    > się okazało, nie działa skype...

    na moim dział i to dobrze ale fakt ze mam problem z inną aplikacją (choć
    nie od microsoftu) co to nie działa pomimo ze wszystkim innym działa.

  • 20. Data: 2014-04-19 20:17:58
    Od: qrt <...@i...jakis>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 18:39:08 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Jakoś konkurencyjne systemy mają oddzielne ustawienie do dzwonków.

    no mają ale jak wspomniałem to sa inne kwestie. Oddzielne regulowanie
    głośności dla multimediów i powiadomień nie jest mi potrzebne. Naprawde.

    Quiet hours owszem.
    Quiet hours rozwiązuje problem wyciszenia powiadomień w fesja w nocy i nie
    powoduje wyciszenia telefonu.

    To chyba nie chodzi o kopiowanie rozwiązań bo inni je mają.