    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Date: Sat, 19 Apr 2014 18:38:13 +0100

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 18:59:08 +0200, qrt napisał(a):

    > jesli masz przypięte *wszystkie* kafelki z aplikacje które mają
    > powiadomienia na ekranie to nie ma problemu.

    Nie, jako człowiek mający IQ większe od rozmiaru buta mam przypięte te
    kafelki, których uzywam.

    > Ale to jest przykład czego innego. Pani blogerka otrąbiła sukces bo tego
    > jej brakowało, ludzie sa szcześliwi, bo dostali to czego chcieli a tan
    > znacznie istotniejszy (w mojej opinni również) element nie został
    > zaimplementowany.

    Pani "jestem blogerę" odtrąbiła sukces bo dostała telefon od Nokii do
    opisania. Zresztą to nie jest pierwszy przykład tekstu pisanego na
    kolanach, który pokazał sie na tej stronie. Właściciel tej strony pisywał
    peany na cześć ajfonów takie, że Pszemol by się tego nie powstydził.

    > Ja bynajmniej nie twierdze ze WP jest idalny. Nie jest. Ale ma pewną wielką
    > zaletę. Robi co ma robić i działa w sposób akceptowalny niezależnie od tego
    > jaka kwotę wydamy na telfon.

    Po pierwsze WP nie jest zdatny do użytku dla osoby, która potrzebuje
    narzędzia a nie modnego brandzlomatu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.