  • 1. Data: 2014-04-17 17:51:52
    Temat: Nękające smsy
    Od: z <...@...pl>

    Wiem że nie trzeba było zapisywać się, podawać numeru naciągaczom.
    Siła wyższa. Delikwentka nie posłuchała chociaż prosiłem, ostrzegałem i
    teraz ma.

    Niby nic nadzwyczajnego. Nie zabierają kasy tylko przychodzą smsy z
    propozycjami i ostrzeżeniami
    Ale... treść tych propozycji zaczyna mnie wk...

    "
    Trzymam w ręku KARTĘ Twojego życia. Dziś dam Ci SZANSĘ - jeśli nie
    weźmiesz FATUM ZATRZYMASZ. Zrobisz jak zechcesz! To tylko 1 sms na nr
    73307/3,69 zł reg.wf
    "
    Tylko taki przykład bo są inne też podobnie wyrafinowane.

    Co z tym można zrobić oprócz olania?

    PS.
    Google mi wyrzuciło na początek:
    http://usundane.pl/sms-73307.html
    Ło matko.
    To już jest bezczelność do kwadratu!!!

  • 2. Data: 2014-04-17 18:16:04
    Temat: Re: Nękające smsy
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 73307/3,69 zł reg.wf
    > "
    > Tylko taki przykład bo są inne też podobnie wyrafinowane.

    Najpewniejszą ale i najtrudniejszą metodą jest :
    zapoznać się z regulaminem konkursu o którym mowa w SMS ach
    tam na 100% jest informacja o formalnościach w jaki sposób się
    wypisujemy z konkursu - zazwyczaj też SMSowo
    Ewentualnie operator też może zadziałać ale czasem wali teksetem
    "operacja zablokowania może potrwać zylion tygodni"

    --
    paskuda03

  • 3. Data: 2014-04-17 18:16:44
    Od: "paskuda03" <p...@o...pl>

  • 4. Data: 2014-04-17 22:51:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-17 18:16, paskuda03 pisze:

    > Najpewniejszą ale i najtrudniejszą metodą jest :
    > zapoznać się z regulaminem konkursu o którym mowa w SMS ach
    > tam na 100% jest informacja o formalnościach w jaki sposób się
    > wypisujemy z konkursu - zazwyczaj też SMSowo

    Sęk w tym że nie uczestniczę w konkursie a tylko "cfaniaczki"
    posprzedawały sobie ten numer i wysyłają oferty. Numery są różne i
    tematyka różna. Jedna wiadomość bardziej przerażająca od drugiej. Pewnie
    można żądać usunięcia z bazy...
    A może postraszyć prokuratorem bo moim zdaniem to już nie są niewinne spamy.

    PS. Córka premiera dostała ochronę. Tak wiem inny ciężar gatunkowy i
    personalny :-)

  • 5. Data: 2014-04-18 22:28:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 17 Apr 2014 17:51:52 +0200, z napisał(a):
> [...]
    > propozycjami i ostrzeżeniami
    > Ale... treść tych propozycji zaczyna mnie wk...

    a jaka siec ?
    Bo mozna jeszcze ustawic blokade na rozne formy platnych SMS, nekania
    to nie zmniejszy, ale ryzyko oplat owszem.

    > Google mi wyrzuciło na początek:
    > http://usundane.pl/sms-73307.html
    > Ło matko.
    > To już jest bezczelność do kwadratu!!!

    No co, nie wiesz jak, pytasz, i chcesz za darmo ? Wiedza kosztuje :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-04-18 22:50:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-04-18 22:28, J.F. pisze:
    > a jaka siec ?
    > Bo mozna jeszcze ustawic blokade na rozne formy platnych SMS, nekania
    > to nie zmniejszy, ale ryzyko oplat owszem.

    O opłaty się nie boję. Zrobiłem stosowny _wykład_ :-)
    Chodzi mi o treść tych "ofert"
    Następnym razem dostanę coś w stylu:
    "Jutro zginiesz! Jak chcesz zachować życie wyślij sms na nr..."
    Prokurator czy jeszcze marketing i nachalna sprzedaż?

  • 7. Data: 2014-04-18 22:53:31
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik z napisał:

    > "Jutro zginiesz! Jak chcesz zachować życie

    grozba karalna i szataz ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg