  • 111. Data: 2014-04-21 05:03:01
    Temat: Re: Slow kilka ciekawych na temat Windows Phone
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "qrt" <a...@j...mail> wrote in message
    news:lj1685$c23$1@node1.news.atman.pl...
    > nie ma trekbuddy na wp :-)

    I tu jest właśnie problem... I nawet nie chodzi o Trekbuddy bo
    tego akurat nie używałem, ale chętnie też wypróbowałbym WP
    z tym że nie ma na nim aplikacji które używam na iPhone.

  • 112. Data: 2014-04-21 08:58:11
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > o i w końcu łapiesz w czym żecz.

    > I o to chodzi.
    > Niektórzy od systemu nie wymagają pierdyliona ustawień, wielu kontrolek,
    > nie modyfikują lancherów, nie bawią sie w skórki, nie kręci i rootowanie,
    > wygrywanie romów, ect ect.

    Dla tych osób polecam odpowiednik nokii 3310. serio. Trzeba mieć jakąś
    wiedzę zeby poskładać komputer PC, który będzie dobrze chodził. Tak samo
    trzeba mieć wiedzę żeby kupić smartfona który... ups! wiekszość ludzi
    nie potrzebuje tej wiedzy. większość ludzi kupi smartfona za 1zł,więc
    raz chce go mieć zamiast n3310, dwa jak wtopi to nie boli tak mocno.

    ToMasz

    Ps wtopi to złe słowo. jak się okaże że większość funkcji jest nie
    potrzebna reszta nie wiem do czego służy.

  • 113. Data: 2014-04-21 09:16:46
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.04.2014 01:34, qrt pisze:

    > akurat 126 byl bardzo nowoczesnym autem jak na swoje czasy. ze
    > maly? coz nikt go nie projektowal do rodzinnych wojazy nad morze
    > wiec nic dziwnego ze nie do konca sie sprawdzal w tej roli.

    doskonałe porównanie. fiat126p, to małe coś co było marzeniem polaków,
    już na deskach kreślarskich miało być motorynką z dachem, a stało się
    głównym środkiem lokomocji narodu. w tym czasie produkowano już zastawę
    z silnikiem z przodu, przednim napędem i rozkładaną tylną kanapą. w
    jugosławi! Rok po rozpoczęciu produkcji polskiego fiata niemcy pokazali
    golfa.
    W telefonach można by się doszukiwać podobnych analogii. Polacy kochają
    nokie, nawet jeśli słowo nokia należy do microsoftu. kochają także
    microsoft, choćby za darmowe systemy operacyjne. Niestety niema
    porownania w kwestii cen. NOWY Telefon który w antutu "wyciąga" ponad 10
    tyś (jak sgs2) kosztuje 270zł. sam sgs3 kosztuje 9 stów. warto marudzić
    ze android działa tylko na szybkich telefonach?
    ToMasz

  • 114. Data: 2014-04-21 09:27:29
    Od: qrt <a...@j...mail>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> Wrote in message:

    > Dla tych osób polecam odpowiednik nokii 3310. serio. Trzeba mieć jakąś
    > wiedzę zeby poskładać komputer PC, który będzie dobrze chodził. Tak samo
    > trzeba mieć wiedzę żeby kupić smartfona który... ups!

    no wlasnie? po co ludzie kupuja smartfona jesli zalozymy ze nie
    kupuja ich tylko dlatego ze tylko one byly w sklepie?

    no wiec: aby miec dostep do poczty, miec dostep do sieci, miec np
    slownik, mape, odtwarzacz muzyki, aplikacje allegro, banku, kursy
    walut, notowania gieldowe, kalendarz, pogodne, rozklad jazdy,
    mapy, sport trakera, ect ect

    smartfon nie jest celem samym w sobie ale ma sluzyc jakims tam
    zadaniom ktorych nokia 3310 nie zrealizuje.

    i jesli te zadania ow smartfon realizuje to spelnia role do ktorej
    zostal stworzony. wp te zadania spelnia i to spelnia poprawnie
    wiec nie ma tutaj zadnego problemu.

    oczywiscie ze z punktu power usera android jest lepszy. co jestak
    nie zmiania faktu iz smartfon z androidem za 500 zlotych nie
    bedzie dzialal w sposob satysfakcjonujacy, a z wp owszszem tak.

  • 115. Data: 2014-04-21 10:40:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 09:27:29 +0200 (CEST), qrt napisał(a):
> [...]

    Zaraz zaraz - smartfon to nie skorki, rootowanie, romy - zreszta to
    bylo i w nie smartfonach.

    > no wlasnie? po co ludzie kupuja smartfona jesli zalozymy ze nie
    > kupuja ich tylko dlatego ze tylko one byly w sklepie?

    Niektorzy po prostu duzo gadaja i nalezy im sie "najlepszy telefon" za
    zlotowke.
    Albo kogos podpytali jaki jest teraz dobry telefon ktory warto kupic.
    Albo "wszyscy maja dotykowe - moze to i dobre".

> [...]
    > mapy, sport trakera, ect ect
    > smartfon nie jest celem samym w sobie ale ma sluzyc jakims tam
    > zadaniom ktorych nokia 3310 nie zrealizuje.

    O to to to.

    > oczywiscie ze z punktu power usera android jest lepszy.

    Troche bym polemizowal. Trzeba sie pobawic w roota chocby.

    > co jestak
    > nie zmiania faktu iz smartfon z androidem za 500 zlotych nie
    > bedzie dzialal w sposob satysfakcjonujacy, a z wp owszszem tak.

    No, mam watpliwosci. I do tych 500zl, i czy WP mnie usatysfakcjonuje

    J.

  • 116. Data: 2014-04-21 13:18:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-20 10:59, ToMasz pisze:

    > jak wyżej. skoro zasady microsoftu powodują że automapy nieda się
    > napisać, ze nikogo nie obchodzi turystyczna mapa UMP? Po co kupować
    > urządzenie które "mogłoby" ale nie potrafi bo pisanie softu kuleje?

    Nie martwi Ciebie to, że Twój telewizor nie potrafi wyświetlić prognozy
    pogody np. z ICM-u? Albo że nie jest w stanie o 19:30 przełączyć się sam
    na TVP1? :-P
    Nie każdy kupuje "urządzenie" (tu wstawić dowolną nazwę), żeby móc nim
    zawiązać krawat i usunąć ciążę. 70% użyszkodników smartfonów nigdy w
    życiu nie zainstalowało na mim żadnej apki poza fabrycznymi. 50% nigdy w
    życiu go nie updatowało, pomimo istnienia takich możliwości.

  • 117. Data: 2014-04-21 13:20:37
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-04-20 17:16, Waldek Godel pisze:

    > Ech.. a na Microsoftowym systemie w 2003 roku Skype działało jak burza na
    > 64MB. Dało się.

    Przypomnę grzecznie (!), że sam Skype wycofał się z WM. Pewnie miał powody.

  • 118. Data: 2014-04-21 13:31:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 13:20:37 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Przypomnę grzecznie (!), że sam Skype wycofał się z WM. Pewnie miał powody.

    Tylko czy powody byly natury technicznej ?

    J.

  • 119. Data: 2014-04-21 14:34:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 09:16:46 +0200, ToMasz napisał(a):
> [...]

    Nowoczesnym ? A coz tam bylo nowoczesnego ?

    Maly ? Bardzo maly. I w ogole ... wyrob samochodopobny.

> [...]
    > z silnikiem z przodu, przednim napędem i rozkładaną tylną kanapą. w
    > jugosławi! Rok po rozpoczęciu produkcji polskiego fiata niemcy pokazali

    W tym czasie mysmy robili F125. I Syrene. Ale coz - za drogie byly.

    > W telefonach można by się doszukiwać podobnych analogii. Polacy kochają
    > nokie, nawet jeśli słowo nokia należy do microsoftu. kochają także
    > microsoft, choćby za darmowe systemy operacyjne.

    No nie wiem - milosc do Nokii chyba narodowi przeszla. Wraz z brakiem
    ciekawych modeli.
    Miloscia do MS chyba nigdy nie zapalal - u nas po prostu Apple
    wystepuje znikomo, a cena ma duze znaczenie.
    Nokia ma jeszcze jakies znaczenie marketingowe, przy odpowiedniej
    polityce ma szanse odbudowac pozycje. Ale system musi byc dobry :-)

> [...]
    > tyś (jak sgs2) kosztuje 270zł. sam sgs3 kosztuje 9 stów. warto marudzić
    > ze android działa tylko na szybkich telefonach?

    Paranoja jakas z ta szybkoscia. Dawniej nawigacja dzialala na ~300MHz
    i 64MB, ba, nadal dziala, a teraz 4 rdzenie po 2GHz i za wolno ... no
    dobra, java na pewno troche spowalnia..

    J.

  • 120. Data: 2014-04-21 15:05:35
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-04-18 22:17, atm pisze:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/04/windows-phone-po-35
    -roku.html

    zycie jest przewrotne. Teraz to M$ ma fanów, oddanych zelotów,a systemy
    oparte na jądrach UNIXowych (Android,iOS) to czyste zło ....

    --
    @foe_pl