  • 41. Data: 2012-03-23 10:19:22
    Temat: Re: Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Jacek Maciejewski nabazgrał(a):

    > 1. Nic nie piszą aby wiatrak miał regulacją obrotów w funkcji temperatury,
    > czyli zapewne jej nie ma. To spora wada.
    > 2. Nic nie piszą o sprawności - więc zasilacz nie nalezy do klasy 80
    > Plus a tym bardziej lepszej. To też wada.

    Typ PFC Aktywne
    Posiadane zabezpieczenia przeciwnapięciowe, przeciwzwarciowe

    Pamiętajmy że szukamy zasilacza z serii budżetowej a nie TOP ... do starego
    złomu wstawiać zasilacz za 500 czy 600 zł po prostu mija się z celem bo to
    jak polowanie na komara z dwururki.

  • 42. Data: 2012-03-23 11:47:13
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 23 Mar, 10:19, "Chris" <s...@s...net> wrote:
> [...]
    > złomu wstawiać zasilacz za 500 czy 600 zł po prostu mija się z celem bo to
    Oczywiście nie ma sensu płacić 500-600 zł, ale jeśli już to z listy
    białej za na mniej niż 200 zł. Dlatego, żeby to coś pracowało dłużej
    niż 2-3 lata (no i np. nie wybuchło niszcząc płytę...) .
    Jest gdzieś w necie dobra opinia o I-BOX?

  • 43. Data: 2012-03-23 11:49:26
    Od: Janeo <j...@g...com>

> [...]
    > jak polowanie na komara z dwururki.
    Oczywiście nie ma sensu płacić 500-600 zł, ale jeśli już to z listy
    białej za poniżej 200 zł. Przede wszystkim żeby to coś pracowało
    dłużej niż 2-3 lata (no i np. nie wybuchło niszcząc płytę...) .
    Są gdzieś w necie dobre opinie o I-BOX?

  • 44. Data: 2012-03-23 12:03:58
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Janeo nabazgrał(a):

    > Oczywiście nie ma sensu płacić 500-600 zł, ale jeśli już to z listy
    > białej za poniżej 200 zł. Przede wszystkim żeby to coś pracowało
    > dłużej niż 2-3 lata (no i np. nie wybuchło niszcząc płytę...) .

    Ja mam jeszcze 10 IBox-ów 350-400W mających ok 4 lat i działają bez
    problemu czego nie mogę powiedzieć o Cheftecku czy Tracencie które wybuchły
    Druga sprawa to zasilacze nie niszczą płyt tylko zbyt wysoki prąd puszczony
    z sieci :)

    > Są gdzieś w necie dobre opinie o I-BOX?

    W necie pojawiają się tylko złe opinie ... taka jest zasada działania
    inetrnetu :)

    W firmie sprzedajemy zasilacze różnych marek i mnie więcej wiem co pada
    często a co żadko i jaki jest procent uszkodzeń.
    Powiem tak, największy szajs opróc totalnych no-name to zasilacze Modecoma
    .. padają jak muchy.

  • 45. Data: 2012-03-23 13:15:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Mar 2012 01:44:22 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

    > A nie wzrasta? :-)

    Nie.
    --
    Jacek

  • 46. Data: 2012-03-23 14:09:59
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    > jeśli już to z listy białej za na mniej niż 200 zł.
    Czy mógłbyś podać adres takiej wiarygodnej
    białej listy?

    Pozdrawiam
    Antoni

  • 47. Data: 2012-03-23 14:55:30
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Antoni nabazgrał(a):

    > Czy mógłbyś podać adres takiej wiarygodnej
    > białej listy?

    Nie ma czegoś takiego :) co user to inne zdanie :)

    To tak jak jedynym słusznym samochodem jest VW Passat TDI :)

  • 48. Data: 2012-03-23 15:37:28
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    Czyli podsumowując cały wątek:
    - nie wiem jakie mogą być konsekwencje
    zbyt słabego zasilacza - poważne czy nie
    bo ... co user to inne zdanie :)
    - nie wiem czy mój zasilacz jest wystarczający
    dla komputera o podanej konfiguracji
    bo ...co user to inne zdanie :)
    - nie wiem jaki zasilacz kupić
    bo ... co user to inne zdanie :)

    to po co ta i każda inna dyskusja na grupach?

    Pozdrawiam
    Antoni

  • 49. Data: 2012-03-23 15:58:02
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Antoni nabazgrał(a):

    > to po co ta i każda inna dyskusja na grupach?

    Teraz weż zobacz ile ludzi siedzi na grupie a ile sztuk sprzedaje producent
    nawet w ciągu jednego miesiąca :)

  • 50. Data: 2012-03-23 16:02:19
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    > Teraz weż zobacz ile ludzi siedzi na grupie a ile sztuk sprzedaje
    > producent nawet w ciągu jednego miesiąca :)

    Sugerujesz, że nieważne co wybiorę?
    A może kierować się kolorem obudowy?

    A poważnie, to wydawało mi się, że w przeciwieństwie
    do poezji jest to dziedzina ścisła, a przynajmniej techniczna,
    więc oparta na faktach, a nie na "co kto lubi".

    Pozdrawiam
    Antoni