  • 1. Data: 2012-03-21 09:41:01
    Temat: klejenie obudowy laptopa [OT]
    Od: Krystek <k...@u...pl>

    Może ktoś z was przerabiał temat klejenia drobnych uszkodzeń obudowy
    laptopa? Obudowa starego IBM Thinkpad, tworzywo dość twarde i "śliskie",
    uszkodzenie jest "krawędziowe". Kieruję zapytanie OT do praktyków. Na
    rynku jest dużo klejów ale chciałbym uzyskać opinie doświadczonych w tej
    sprawie, aby nie popełnić błędu w wyborze spoiwa. Czy z praktyki możecie
    polecić odpowiedni klej do takich napraw?

    Krystian

  • 2. Data: 2012-03-21 11:09:54
    Temat: Re: klejenie obudowy laptopa [OT]
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    U mnie sprawdza się Distal.

  • 3. Data: 2012-03-21 11:29:42
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Zmatowić i skleić, możesz pokazać fotkę ojakim miejscu mówisz?

  • 4. Data: 2012-03-21 15:24:58
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-03-21 10:41, Krystek pisze:
> [...]
    > sprawie, aby nie popełnić błędu w wyborze spoiwa. Czy z praktyki możecie
    > polecić odpowiedni klej do takich napraw?
    W T23 wypełniałem kiedyś ubytek w narożniku obudowy matrycy (po upadku).
    Użyłem tego co miałem pod ręką, czyli Poxipolu. Następnym etapem było
    szlifowanie papierem ściernym, wykończenie matowym sprayem. Wyszło
    przyzwoicie, nie pękło przez 2 lata dalszego użytkowania.
    Maciek

  • 5. Data: 2012-03-21 19:51:20
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Witam
    Jeżeli chodzi o klejenie różnych twardych tworzyw sztucznych i stopów lekkich na
    bazie aluminium, to z Distalem też mam dobre doświadczenia. Wada to jasny kolor,
    który przeważnie nie pasuje do obudów. Sam takiej próby nie robiłem, ale dodanie
    do wymieszanego Distalu, czarnego pigmentu do farb, który można kupić w sklepach
    z farbami ???
    PP

  • 6. Data: 2012-03-25 00:54:53
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Krystek" <k...@u...pl> wrote in message
    om...
> [...]
    > popełnić błędu w wyborze spoiwa. Czy z praktyki możecie polecić odpowiedni

    uzywam glownie tych dwoch, aukcje przykladowe

    http://allegro.pl/klej-do-plastikow-plastiku-plastic
    -welding-versac-i2185077248.html

    http://allegro.pl/5-min-gel-epoxy-system-szybkoschna
    cy-zel-i2187095094.html

    czesto samo klejenie nic nie da jezeli nie wzmocnisz calej okolicy