  • 51. Data: 2012-03-23 16:15:31
    Temat: Re: Do janeo - Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    Janeo, napisałeś:
    > W poszczególnych zakresach mocy są konkretni
    > producenci którzy oceniani są jako najlepsi
    oraz
    > jeśli już to z listy białej za na mniej niż 200 zł.

    Zakładam, że obie Twoje wypowiedzi są oparte
    na faktach.
    Mam problemy ze znalezieniem tego w Internecie,
    dlatego byłbym wdzięczny gdybyś mógł podać
    adresy w obu tych sprawach.

    Pozdrawiam
    Antoni

  • 52. Data: 2012-03-23 17:54:09
    Temat: Re: Skutki zbyt słabego zasilacza?
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > Powiem tak, największy szajs opróc totalnych no-name to zasilacze Modecoma
    > .. padają jak muchy.

    Jeden z moich "problematycznych" (wg niektórych) konfigów (płyta Asusa plus
    dwie pamięci Goodrama) jest napędzany przez bodaj już 6-letniego Modecoma.
    Oczywiście żadnych problemów, wszystko full stable.

  • 53. Data: 2012-03-23 18:19:50
    Od: Janeo <j...@g...com>

    Zgadza się, pewnie co któryś Modecom jest OK. Chodzi o to, że takie
    zasilacze są nieobliczalne - produkty tego samego producenta jedne
    pracują b.dobrze, inne padają. Właśnie na tym polega wada
    krytykowanych zasilaczy i dlatego trafiają na czarną listę.
    Co oczywiście

  • 54. Data: 2012-03-23 18:24:21
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    A odpowiesz na mój news -
    dodałem w tytule "Do Janeo"

    Pozdrawiam
    Antoni

  • 55. Data: 2012-03-25 09:04:40
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

> [...]

    > na faktach.
    > Mam problemy ze znalezieniem tego w Internecie,
    > dlatego byłbym wdzięczny gdybyś mógł podać

    Myślę Janeo, że skoro milczysz, to Twoje wypowiedzi
    nie były oparte na faktach i rację miał Chris pisząc,
    że nie istnieją ani listy najlepszych producentów zasilaczy,
    ani biała lista zasilaczy.
    Szkoda, że wprowadzasz w błąd i nawet nie masz odwagi
    tego sprostować.

    Pozdrawiam
    Antoni

  • 56. Data: 2012-03-25 11:31:14
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 25 Mar, 09:04, "Antoni" <1...@1...com.pl> wrote:
    Milczę, bo nie odpowiadam na debilne żądania.
    Sam sobie prostuj albo pójdź do swojego Pana od informatyki to pokaże
    ci jak szukać.

  • 57. Data: 2012-03-25 11:47:07
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Antoni pisze:
    > Myślę Janeo, że skoro milczysz, to Twoje wypowiedzi
    > nie były oparte na faktach i rację miał Chris pisząc,
    > że nie istnieją ani listy najlepszych producentów zasilaczy,
    > ani biała lista zasilaczy.

    Akurat Modecom Feel to model dość zawodny, takie są dość najczęściej
    opinie o tym zasilaczu. Sam raz miałem ten model i faktycznie strzelił.
    Z kolei mam inny model Modecoma (z 12 cm wentylatorem) i z tym nie mam
    żadnego problemu. Co prawda konfig niezbyt wymagający: AMD x2, Gforce 8600GT

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 58. Data: 2012-03-25 11:56:38
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    > Milczę, bo nie odpowiadam na debilne żądania.
    > Sam sobie prostuj albo pójdź do swojego Pana od informatyki to pokaże
    > ci jak szukać.

    Ja Ciebie grzecznie prosiłem, a Ty nie mając
    rzeczowych argumentów uciekasz się do chamstwa.
    To typowe.

    Może i nie umiem szukać, ale wszyscy inni, włączając
    w to Chrisa, Twoim zdaniem też nie potrafią?

    Antoni

  • 59. Data: 2012-03-25 12:30:00
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Antoni pisze:

    > Może i nie umiem szukać, ale wszyscy inni, włączając
    > w to Chrisa, Twoim zdaniem też nie potrafią?

    Tutaj masz kilka porównań:
    http://www.bestcovery.com/best-power-supply-overall
    http://www.squidoo.com/best-psu-power-supply

    --