  • 1. Data: 2011-06-07 10:20:38
    Temat: Skutecznosc oznakowania lusterek?
    Od: "SQ5EBM Maciej \"Miles\" Muszalski" <s...@g...com>

    Witajcie,

    czy i jakie sa Wasze doswiadczenia z oznakowaniem lusterek zew. w
    Waszych samochodach? Mi spod samego bloku (okolice Parku
    Lazienkowskiego) skradziono raz oba szkla (uszkadzajac mechanizmy) i
    raz (dzis w nocy) lewe szklo (nowe, prosto z ASO... pare dni
    mialo).WIadomo - lato i dresiarskie pomioty sie nudza. Zastanawiam sie
    nad oznakowaniem lusterek. Wiadomo - nie powstrzyma to przed
    kradzieza,ale utrudni takiej *urwie spolecznej sprzedaz. Ciekawia mnie
    Wasze doswiadczenia ze skutecznoscia prewencyjna takiej metody.

    Maciej "Miles" Muszalski
    SQ5EBM

  • 2. Data: 2011-06-07 10:31:06
    Temat: Re: Skutecznosc oznakowania lusterek?
    Od: ArekM <a...@j...com>

> [...]
    > kradzieza,ale utrudni takiej *urwie spolecznej sprzedaz. Ciekawia mnie
    > Wasze doswiadczenia ze skutecznoscia prewencyjna takiej metody.

    Działa...

    W sluzbowych autach lusterka ciągle gineły (do dwoch razy w miesiącu),
    po oznakowaniu zero kradzieży.

    W 'znajomym' Audi A3 kradzione byly notorycznie - rownież tylko do
    momentu oznakowania.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 3. Data: 2011-06-07 11:46:43
    Od: "SQ5EBM Maciej \"Miles\" Muszalski" <s...@g...com>

    > Działa...

    Dzieki Arku. Dogadalem sie w Wawie przy Miedzianej.
    Podjade,oznakuje... moze dzieki temu jutro rano bede mial (nadal)
    lusterka.

    M.

  • 4. Data: 2011-06-07 11:56:17
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Dzieki Arku. Dogadalem sie w Wawie przy Miedzianej.
    Podjade,oznakuje... moze dzieki temu jutro rano bede mial (nadal)
    lusterka.

    --------------------------

    jak trafisz na złodziei-debili, a to dość częsta konfiguracja, to będziesz
    miał... pourywane. żeby kupić nowe... nieoznakowane :]

  • 5. Data: 2011-06-07 11:58:19
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "ArekM" <a...@j...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > oznakowaniu zero kradzieży.
    >
    > W 'znajomym' Audi A3 kradzione byly notorycznie - rownież tylko do momentu

    a jak będziesz znakował to poproś o pomarańczową ramkę na numery nabite na
    lusterkach - ja tak mam i widoczności nie zasłania a złodziej od razu widzi
    że oznakowane (bez tego może nie zauważyć, sprzedać nie sprzeda ale
    ukradnie...

    Lukasz

  • 6. Data: 2011-06-07 12:32:44
    Od: "SQ5EBM Maciej \"Miles\" Muszalski" <s...@g...com>

    > że oznakowane (bez tego może nie zauważyć, sprzedać nie sprzeda ale
    > ukradnie...

    Co za czasy... cale zycie tam mieszkam i byl spokoj. Widac nowy dres-
    narybek rosnie. Dzieki za porady. Jak ukradna, coz... znow na dolek
    pojade.. zloze zeznania do statystyki... i niech zyje AC.

  • 7. Data: 2011-06-07 15:28:33
    Od: K <b...@s...gov.pl>

    W dniu 07-06-2011 10:20, SQ5EBM Maciej "Miles" Muszalski pisze:
> [...]
    > kradzieza,ale utrudni takiej *urwie spolecznej sprzedaz. Ciekawia mnie
    > Wasze doswiadczenia ze skutecznoscia prewencyjna takiej metody.

    kiedys koledze w w124 notorycznie ginely, zastosowal metode podpatrzona
    u jakiejs zlotowy, czyli szprycha w obudowe lusterka.

  • 8. Data: 2011-06-07 23:32:17
    Od: "SQ5EBM Maciej \"Miles\" Muszalski" <s...@g...com>

    > kiedys koledze w w124 notorycznie ginely, zastosowal metode podpatrzona
    > u jakiejs zlotowy, czyli szprycha w obudowe lusterka.

    Dobry pomysl. Podoba mi sie tez taki z zyletkami,ale wtedy menda po
    zlosci zniszczy samochod.
    Nic to. Ide spac z wielkim pytaniem: Czy jutro z rana bede mial
    lusterka? :))

  • 9. Data: 2011-06-07 23:34:36
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-07 23:32, SQ5EBM Maciej "Miles" Muszalski pisze:

    > Dobry pomysl. Podoba mi sie tez taki z zyletkami,ale wtedy menda po
    > zlosci zniszczy samochod.
    > Nic to. Ide spac z wielkim pytaniem: Czy jutro z rana bede mial
    > lusterka? :))

    Może by tak raz przespać się w aucie? ;) Dobrze zakamuflować i
    skurczysyna za rękę złapać ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 10. Data: 2011-06-08 07:34:39
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "SQ5EBM Maciej "Miles" Muszalski" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    m.googlegroups.com...

> [...]

    narybek rosnie. Dzieki za porady. Jak ukradna, coz... znow na dolek
    pojade.. zloze zeznania do statystyki... i niech zyje AC.

    zgłaszać trzeba, ja też każdą pierdółkę zgłaszałem- żeby mieć satysfakcję że
    to jednak nie przeze mnie zaraz po nowym roku chwalą się jak to zmniejszyła
    się ilość przestępstw (aż się nóż w kieszeni otwiera bo wiem że to przez to
    że wielu pacanów nie zgłasza tego typu rzeczy i statystyki im się
    poprawiają, druga rzecz- jak ja złapię złodzieja bo policji d..py się ruszyć
    nie chce to zgadnijmy na czyje konto ten dobry uczynek zostanie przypisany?
    A co do nowych dresów - czasy się zmieniają, kiedyś złodziej na swoim
    podwórku nie kradł, teraz mu wszystko jedno (ja złapałem złodzieja właśnie z
    tego samego osiedla, baa nawet mnie ze szkoły kojarzył....

    Lukasz