  • 1. Data: 2011-02-11 01:19:03
    Temat: Skrzypi zawieszenie..
    Od: "ia" <i...@g...pl>

    Od wczoraj mocno zaczęło skrzypieć (jak stary wóż na resorach)
    przy naduszaniu auta w okolicach lewego tylnego koła,
    w sobotę nad ranem ruszam z 5 osobami i bagażem 1200 km zagramanicę,
    co mogę doraźnie zrobić,
    gość z serwisu bąknął coś o osłonach gumowych czegoś tam, że padają
    i że można coś tam próbować wtryskiwać jakimiś wężykami
    ale nie wie na ile to starczy i czy wogóle..

    2006 cdi 220 sedan, 115kkm

  • 2. Data: 2011-02-11 07:32:03
    Temat: Re: Skrzypi zawieszenie..
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "ia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i że można coś tam próbować wtryskiwać jakimiś wężykami
    > ale nie wie na ile to starczy i czy wogóle..

    Miałem tak kiedys ale w innym aucie. Jak wracałem z trasy to zaczął padać
    deszcz i znikło :). Potem popsikałem z zewnątrz na wszystko co ruchome WD40
    i znikło na zawsze :)

  • 3. Data: 2011-02-11 09:08:18
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 11 Lut, 01:19, "ia" <i...@g...pl> wrote:
    > Od wczoraj mocno zacz o skrzypie (jak stary w na resorach)
    > przy naduszaniu auta w okolicach lewego tylnego ko a,
    > w sobot nad ranem ruszam z 5 osobami i baga em 1200 km zagramanic ,
    > co mog dora nie zrobi ,
    > go z serwisu b kn co o os onach gumowych czego tam, e padaj
    > i e mo na co tam pr bowa wtryskiwa jakimi w ykami
    > ale nie wie na ile to starczy i czy wog le..
    >
    > 2006 cdi 220 sedan, 115kkm

    Paaaaaaanie - masz Pan tam 10 silentblocków z każdej strony +
    amortyzator (nie wiem jak mocowany) i każdy z tych silentblocków może
    skrzypieć ;)
    Który, to trza być wróżką, żeby to stwierdzić przez internet :D No i
    sam amor też może skrzypieć ;)

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2011-02-11 09:12:10
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > skrzypieć ;)
    > Który, to trza być wróżką, żeby to stwierdzić przez internet :D No i

    podobnie zresztą jak prozaiczną przyczyną skrzypienia mogą być gumy
    stabilizatora tylnego chociażby,

    brat

  • 5. Data: 2011-02-11 10:54:40
    Od: me-how <m...@p...fm>

    ia pisze:

    > 2006 cdi 220 sedan, 115kkm

    nie wiem co masz na myśli pisząc 220 cdi, ale w wiekszosci
    mercedesów powodem jest tuleja pływająca zewnętrzna wahacza
    tylnego, skrzypi jak stara szafa, psikanie nic nie daje

    nowa w serwisie cos ok 160 zeta

    M.

    --
    [VW1200, bulik z jednym kolem i OSA m52]

  • 6. Data: 2011-02-11 20:07:15
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Można doraźnie psiknąć po silentblokach olejem silikonowym. Nigdy WD40 ani
    innymi produktami ropopochodnymi lub olejami mineralnymi czy smarami w
    płynie bo niszczą gumę. Tylko SILICON Spray lub olej silikonowy.

    Dawid

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ia" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Miałem tak kiedys ale w innym aucie. Jak wracałem z trasy to zaczął padać
    > deszcz i znikło :). Potem popsikałem z zewnątrz na wszystko co ruchome
    > WD40 i znikło na zawsze :)
    >

    > ---
    > avast! antywirus: Przychodzace wiadomosc czysta.
    > Baza sygnatur wirusow (VPS): 110211-0, 2011-02-11
    > Przetestowano na: 2011-02-11 20:05:08
    > avast! - copyright (c) 1988-2011 ALWIL Software.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 110211-0, 2011-02-11
    Przetestowano na: 2011-02-11 20:07:15