  • 11. Data: 2010-01-06 18:56:44
    Temat: Re: Skradziono Avensis, szukam na nowo auta, jakie?
    Od: "085" <z...@g...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:hi24tt$vu7$1@mx1.internetia.pl...
    > http://www.autoklimat.com.pl/pl/O-firmie/Ciekawostki
    /NAJCZESCIEJ-KRADZIONE-SAMOCHODY-W-2008-ROKU

    Te zestawienia mozna o kant dupy strzasnac - nic nam po wiedzy, ze
    skradziono 577 maluchow albo 1800 passatow.

    Zestawienie nie uwzglednia, z jakiej liczby zarejestrowanych w Polsce
    maluchow skradziono te 577 - to moze byc bardzo duzo albo bardzo malo.

    Jezeli w kraju jest 100 egzemplarzy danego modelu, a ukradna polowe - to w
    tym zestawieniu zajmie to ostatnie miejsce - bo co to za "kradywalnosc"
    skoro w calym kraju ukradli "tylko" 50 sztuk ?

    Passat - ta nazwa ma juz trzydziesci lat. Audi A4 jest rozwinieciem audi
    80 - dlaczego nie sa zestawione w jednej pozycji ? Jezeli Passat III
    nazywalby sie VW Trojka, IV - VW Czworka - to zostalby rozbity na
    poszczegolne pozycje i passat przestalby byc najbardziej kradzionym autem w
    Polsce.

    p, zul

  • 12. Data: 2010-01-06 19:23:31
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Artur Maśląg pisze:
    > (...)
    >
    > Co to się panie porobiło :) Fakt - kradną ostatnimi czasy i jak
    > mnie pamięć nie myli, to w DC miały chyba już 4 miejsce :)

    Ja się znaczkami martwiłem... Powracali rodacy z Anglii....?

  • 13. Data: 2010-01-06 19:33:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Nex@pl pisze:
    (...)
    > Ja się znaczkami martwiłem... Powracali rodacy z Anglii....?

    Znaczki - znaczki to mi ostatni raz z Renaty ukradli chyba z 10 lat
    temu (ile ja za oryginał na maskę w ASO zapłaciłem ;))
    - to chyba jednak nie kwestia powracających rodaków, tylko wzrostu
    zapotrzebowania na rynku na "części" z racji importu i niechęci
    wielu "rodaków" do uczciwych napraw/zakupów. Kupić szrota skądś
    tam to niewielkie pieniądze - jak przyjdzie do naprawy to płacz
    i szukanie czegoś w ekstra cenie.

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/rosnie_liczba_kra
    dziezy_samochodow_w_warszawie_93991.html

    PS - osobiście wolę, by mi ukradli znaczek, niż całą toykę, mimo tego,
    że AC jest itd. :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 14. Data: 2010-01-06 19:40:12
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Hautameki wrote:

    > Obecnie szukam czegoś do max 60 tys. Kombi, najlepiej klekot.
    > Biorę pod uwagę:
    > 1. Honda Accord i-CDTi w wersji Executive
    > 2. BMW E90 silnik 320d
    > 3. na trzecim miejscu odpowiednia by była toyota ale nie wiem czy
    > chciałbym ją kupić po raz drugi.

    no to chyba accord jest mniej chodliwy
    no i większy... choć niekoniecznie lepszy - musisz się przejechać jednym i
    drugim...

    może dodaj do listy mazde 6 ?

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 15. Data: 2010-01-06 21:05:13
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > może dodaj do listy mazde 6 ?

    Też kradną :(

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 16. Data: 2010-01-06 21:49:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Tylko w Warszawie, diesle i kombi... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 17. Data: 2010-01-07 08:51:52
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > a to ciekawe..... Maluch na trzecim miejscu...... a ja myślałem że ponad
    > 500 egzemplarzy to może w całym kraju jeździ!

    bzdura. łatwiej/taniej zgłosić kradzież niż zezłomować :)
    pzdr
    GL

  • 18. Data: 2010-01-07 14:06:59
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Hautameki" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > Skradzono ją w nocy z 30/31 grudnia 2009r. prosto spod domu. Avensis
    > kombi D4D z 2007 roku. Podobno Toyot nie kradną ;-/ Skurwysyny!

    Kto Ci to powiedział?
    W swoim czasie pracowałem w pewnej wypożyczalni samochodów, dużej sieciowej.
    Toyota Avensis była najczęściej kradzionym samochodem. W naszych
    statystykach przewyższała kilkukrotnie podobno tak popularne u złodziei VW i
    Audi.

    Wtajemniczeni twierdzili, że podobno wyjątkowo łatwo ją ukraść.

    --
    Paweł