  • 1. Data: 2010-01-06 10:56:56
    Temat: pozwany o utrate wartosci
    Od: jan waza dzban <j...@g...com>

    Sytuacja - zmieniam pas (w prawą stronę) a w tym samym czasie ktoś
    zmienia w lewą. W efekcie mojej nieuwagi dochodzi do kolizji w skutek
    której stłuczone zostały oba samochody - mój i poszkodowanej.
    Spisane zostało oświadczenie, w którym bezposrnie przyznaje się do
    winy.
    Poszkodowana zgłasza sprawę do mojego zakładu ubezpieczeń celem
    likwidacji szkody.

    Następnego dnia - dzwoni do mnie i informuje, że w nawiązaniu do faktu
    iż jej pojazd ma 4 miesiące - albo się dogadamy - albo drogą sądowną
    będzie chciała _z mojej kiszeni_ uzyskać pieniądze które jak sądzi są
    jej należne za utratę wartości pojazdu spowodowaną wypadkiem/stłuczką.
    Informuję Panią, że roszczenia względem technologii naprawy itp.
    powinny być kierowane do mojego ubezpieczyciela, ale Pani z zawodu
    jest adwokatem i jest przekonanana w rozmowie telefonicznej o
    słuszności jej pozwu.

    Moje pytanie - co z tym fantem zrobić.

  • 2. Data: 2010-01-06 11:02:43
    Temat: Re: pozwany o utrate wartosci
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jan waza dzban" <j...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Moje pytanie - co z tym fantem zrobić.

    Skierować do ubezpieczyciela.
    A w razie pozwu również dopozwać ubezpieczyciela.

  • 3. Data: 2010-01-06 11:11:20
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    W dniu 2010-01-06 10:56, jan waza dzban pisze:
> [...]
    > powinny być kierowane do mojego ubezpieczyciela, ale Pani z zawodu
    > jest adwokatem i jest przekonanana w rozmowie telefonicznej o

    wyslac do ubezpieczyciela.

  • 4. Data: 2010-01-06 11:19:50
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    jan waza dzban wydusił z siebie te słowy:

    > Moje pytanie - co z tym fantem zrobić.

    grzecznie i stanowczo olać oraz z uporem maniaka odsyłać do TU.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 5. Data: 2010-01-06 11:22:55
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-06, jan waza dzban <j...@g...com> wrote:

> [...]
    > będzie chciała _z mojej kiszeni_ uzyskać pieniądze które jak sądzi są
    > jej należne za utratę wartości pojazdu spowodowaną wypadkiem/stłuczką.

    Jak najbardziej należy się jej za to odszkodowanie.

> [...]
    > powinny być kierowane do mojego ubezpieczyciela, ale Pani z zawodu
    > jest adwokatem i jest przekonanana w rozmowie telefonicznej o

    Niech sobie będzie.

    > Moje pytanie - co z tym fantem zrobić.

    Odesłać do ubezpieczyciela.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 6. Data: 2010-01-06 11:54:25
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    jan waza dzban pisze:

    > ale Pani z zawodu
    > jest adwokatem i jest przekonanana w rozmowie telefonicznej o
    > słuszności jej pozwu.

    Poszczuj ją swoim prawnikiem.

    Chyba że masz pitbulla, byłby lepszy.

    KJ

  • 7. Data: 2010-01-06 15:32:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >powinny być kierowane do mojego ubezpieczyciela, ale Pani z zawodu
    >jest adwokatem i jest przekonanana w rozmowie telefonicznej o

    Odkladac pieniadze.
    Poprosic o wniosek na pismie, i konsultowac ze swoim
    ubezpieczycielem, albo odwrotnie - najpierw skonsultowac sie z
    radca ubezpieczyciela.

    Wydaje mi sie to powinno biec tak - w razie pozwu bedzie
    przypozwany ubezpieczyciel.
    Byc moze przegracie .. i wtedy zaplacisz polowe kosztow sadowych,
    na co odkladaj pieniadze :-)
    Ale moze pani wie lepiej.

    A tak w ogole to uzbroj sie w magnetofon, nagrywaj lub pisma
    przechowuj .. i przedluzaj negocjacje na tyle zeby z tego wynikalo
    ze pani tylko o samochod chodzi, a na zdrowie sie nie uskarza.
    Samochod raczej sumy gwarantowanej nie przekroczy, ale pozniej moze
    sobie przypomniec ze szyja ja od wypadku boli :-)

    J.

  • 8. Data: 2010-01-06 17:19:41
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 6 Jan 2010 01:56:56 -0800 (PST), jan waza dzban napisał(a):

> [...]
    > powinny być kierowane do mojego ubezpieczyciela, ale Pani z zawodu
    > jest adwokatem i jest przekonanana w rozmowie telefonicznej o

    To się w głowie nie mieści jakich głupich adwokatów mamy...
    Przyznałeś się do winy? Przyznałeś. Jesteś ubezpieczony od wjechania w
    kogoś? Jesteś. To niech na drzewo ucieka...

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2010-01-06 17:52:08
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    jan waza dzban wrote:

    > Moje pytanie - co z tym fantem zrobić.

    tak jak radzi grupa - odesłać do TU

    a co do adwokatów - możesz poprosić panią o numer legitymacji adwokackiej

    ludzie uwielbiają słowo adwokat, sąd - choć gówno wiedzą jak to działa
    choć nie twierdzę, że pani adwokatem nie jest...

    zresztą - masz spisane oświadczenie - wpisz w google imię i nazwisko z
    dopiskami adwokat, kancelaria itp - będziesz wszystko wiedział...
    z googla można się sporo dowiedzieć... :)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 10. Data: 2010-01-06 18:00:35
    Od: "Worek" <w...@p...onet.pl>

    Naciąga Cię. Postrasz ją zgłoszeniem na policję próby wyłudzenia.

    Worek