  • 1. Data: 2011-11-13 00:01:19
    Temat: Skoda Fabia 2006 jękła przy zapalaniu
    Od: "CEDO" <c...@o...pl>

    Hej,
    jak w tytule przekręcam jęczy kręci nie odpala, tak ze dwa razy i za trzecim
    kontrolki zgasły. Wczoraj raptem było -2 stopnie. Podjechał znajomy kabelki
    i poszło na dotyk. Co się dzieje czyżby akumulator zdychał ?

  • 2. Data: 2011-11-13 00:11:02
    Temat: Re: Skoda Fabia 2006 jękła przy zapalaniu
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-13 00:01, CEDO pisze:
> [...]
    > kontrolki zgasły. Wczoraj raptem było -2 stopnie. Podjechał znajomy kabelki
    > i poszło na dotyk. Co się dzieje czyżby akumulator zdychał ?

    Nieee no gdzie tam. Dwumasa ci siada.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2011-11-13 01:05:35
    Od: "CEDO" <c...@o...pl>

    nie żartuj bo sie załamie

  • 4. Data: 2011-11-13 01:56:50
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-13 01:05, CEDO pisze:
    > nie żartuj bo sie załamie

    Sorry, chciałem cancela puścić, ale "seneda panie" :)

    To nie dwumasa :), tylko akumulator/alternator.

  • 5. Data: 2011-11-13 13:12:36
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "CEDO"
    > Hej,
    > jak w tytule przekręcam jęczy kręci nie odpala, tak ze dwa razy i za
    > trzecim kontrolki zgasły.

    Zgasły kontrolki, znaczy aku do wymiany (prawdopodobne 2006r.) lub
    ładowanie nie domaga (alternator do sprawdzenia)

  • 6. Data: 2011-11-13 13:28:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

> [...]
    > kontrolki zgasły. Wczoraj raptem było -2 stopnie. Podjechał znajomy kabelki
    > i poszło na dotyk. Co się dzieje czyżby akumulator zdychał ?

    Aku zdechł - do wymiany.

    Ale , jeśli twoje życie seksualne jest ubogie, to może zachowaj
    ten aku ;) , bo to może być jedyna rzecz która na twój widok
    zajęczy w tym i przyszłym roku ;)

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 7. Data: 2011-11-13 15:49:41
    Od: "CEDO" <c...@o...pl>

    Tanio Ci odstąpie, ja nie mam takiej potrzeby.

    grup dyskusyjnych:j9od6l$5hk$...@n...news.atman.pl...

  • 8. Data: 2011-11-13 15:52:47
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Aku zdechł - do wymiany.

    Ajtam zaraz do wymiany. Podładować, podczyścić, posprawdzać. Jak znowu
    zdechnie to do wymiany.

    > Ale , jeśli twoje życie seksualne jest ubogie, to może zachowaj ten aku
    > ;) , bo to może być jedyna rzecz która na twój widok zajęczy w tym i
    > przyszłym roku ;)

    Zajęczy to może pasztet :P

  • 9. Data: 2011-11-14 12:49:03
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>