  • 1. Data: 2009-01-21 22:14:57
    Temat: Sklepy internetowe dla detalistow
    Od: "Grupki" <j...@o...pl>

    Jakie mozecie z doswiadczenia polecic sklepy internetowe z elementami
    elektronicznymi dla detalistow?
    Do tej pory kupowalem glownie w TME i troche na Allegro lecz byc moze warto
    sprobowac alternatywnych miejsc.
    Wazne aby przesylka nie byla zbyt droga, oferta w necie odzwierciedlala stan
    magazynowy (dosc mam sklepow gdzie cos zamawiam a potem mi pisza ze
    wiekszosci nie ma). Asortyment jaki mieinteresuje to typowe elementy
    pasywne, jakies pospolite polprzewodniki, mikrokontrolery itp. Nic
    wyszukanego. Jakie macie propozycje w tym temacie? Sa jakies sklepy naprawde
    godne polecenia?

  • 2. Data: 2009-01-21 22:42:43
    Temat: Re: Sklepy internetowe dla detalistow
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Grupki pisze:
> [...]
    > pasywne, jakies pospolite polprzewodniki, mikrokontrolery itp. Nic
    > wyszukanego. Jakie macie propozycje w tym temacie? Sa jakies sklepy naprawde

    Ja korzystam z seguro www.seguro.pl , ale głównie dlatego, że można
    odbierać osobiście w Gliwicach ;)... generalnie - asortyment mają
    nieduży, ale raczej pełny, dobrze opisany, czyli wiesz co kupujesz.
    Dostępność - jest podana, choć piszą że stany magazynowe są
    orientacyjne. To nowa u nich funkcja, więc nie mogę jej ocenić.
    Generalnie ja jestem zadowolony ;)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 3. Data: 2009-01-21 23:37:19
    Od: "Piotr \"Pitlab\" Laskowski" <p...@p...wp.pl>

    > Jakie mozecie z doswiadczenia polecic sklepy internetowe z elementami
    > elektronicznymi dla detalistow?

    Ze sklepów ciut tańszych niż TME a o jeszcze przyzwoitym asortymencie mogę
    polecić Maritex. Na mojej stronie masz sporą listę sklepów:
    http://www.pitlab.pl/linki.html#sklepy_ele
    Każdy ma inne potrzeby, więc nic nie zastąpi własnoręcznego porównania
    oferty i sprawdzenia ile z tego co potrzebuję jest w danym sklepie.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 4. Data: 2009-01-22 07:30:53
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "Grupki" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie mozecie z doswiadczenia polecic sklepy internetowe z elementami
    > elektronicznymi dla detalistow?

    mikomp (czyli internetowy zakup w katowickim sklepie )

  • 5. Data: 2009-01-22 10:38:22
    Od: Roch Brada <f...@g...com>

    Grupki pisze:

    > Jakie mozecie z doswiadczenia polecic sklepy internetowe z elementami
    > elektronicznymi dla detalistow?

    Od czasu do czasu kupuję w http://sklep.avt.com.pl -- przesyłka Pocztą
    Polską to 13,90zł i zamówiona w poniedziałek przychodzi w czwartek[1] (mail
    z informacją o wysłaniu zamówienia dostaję jeszcze w poniedziałek).

    [1] Trasa Poznań - Tarnowskie Góry w cztery dni to całkiem nieźle jak na
    Pocztę Polską.

    --
    Roch Brada __o "Being a champion is redefining
    feflik at gmail com _`\<,_ what's humanly possible."

  • 6. Data: 2009-01-22 14:39:44
    Od: <k...@w...pl>

    Użytkownik "Roch Brada" <f...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > (mail
    > z informacją o wysłaniu zamówienia dostaję jeszcze w poniedziałek).

    To co oni spią
    Seguro zamówione przed południem następnego dnia przed południem na miejscu,
    a nie trzy dni w 21 wieku.

  • 7. Data: 2009-01-22 15:31:43
    Od: Roch Brada <f...@g...com>

    k...@w...pl pisze:

    > To co oni spią
    > Seguro zamówione przed południem następnego dnia przed południem na miejscu,
    > a nie trzy dni w 21 wieku.

    Oni (AVT) nie śpią -- mail z potwierdzeniem nadania paczki dostaję po kilku
    godzinach, jednak Poczta trzyma to u siebie 3 dni.

  • 8. Data: 2009-01-22 19:54:28
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Grupki pisze:

    > Jakie mozecie z doswiadczenia polecic sklepy internetowe z elementami
    > elektronicznymi dla detalistow?

    Semiconductors Bank na Hożej w Warszawie. W internecie mają cennik i
    pełną ofertę, ale przed zakupem warto zadzwonić, czy akurat jest
    dostępne to, czego potrzebujesz. Można odbierać osobiście.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2009-01-22 20:26:30
    Od: "Grupki" <j...@o...pl>

    > Semiconductors Bank na Hożej w Warszawie. W internecie mają cennik i pełną
    > ofertę, ale przed zakupem warto zadzwonić, czy akurat jest dostępne to,
    > czego potrzebujesz. Można odbierać osobiście.

    Sklep na hozej znam i tam to akurat osobiscie moge bo mam blisko. Ale oni
    wlasciwie maja glownie polprzewodniki tylko no i niestety ostatnio musialem
    cos szybko kupic to porazili mnie cenami. 5.7 PLn za cos co wszedzie
    kosztuje okolo 3.3 przy 5 sztukach to juz roznica. Przy 20 mozna by cos
    utargowac ale i tak sie nie oplaca.
    Teraz chyba skorzystam z seguro i zoabcze jak wyjdzie. Maja wszystko co w
    tym momencie potrzebuje i ceny jak na detaliczna oferte calkiem przystepne.

    Dziekuje wszystkim za informacje

  • 10. Data: 2009-01-22 23:02:03
    Od: "Ciemny" <moj.adres@lhs_pl-na.tej.stronie.pl>

> [...]
    > (mail
    > z informacją o wysłaniu zamówienia dostaję jeszcze w poniedziałek).

    Jak narazie oba ich zamówienia szły do mnie ponad dwa tygodnie
    z winy bałaganu jaki tam mają. Ofertę mają ok, dużo gorzej
    niestety z realizacją.

    Pozdr. TC