  • 31. Data: 2011-02-25 10:12:29
    Temat: Re: Skarga - list otwarty do dyrektora WORD Warszawa
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-24 22:20, Roman pisze:

    > Eeeeee tam studia.....egzamin prawa jazdy zaoczny......

    To może również wzbudzić protesty, proponowałbym jednak korespondencyjny.

    A.

  • 32. Data: 2011-02-25 10:27:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arek

    > To prawda stres egzaminacyjny <<< od niektórych sytuacji stresujących.
    >
    > Strach pomyśleć do czego zdolny jest człowiek, który boi się jednego
    > słowa egzaminatora.

    No to już pokazałeś, ze wiesz tyle o psychologii, co świnia o tańcu
    figurowym.

  • 33. Data: 2011-02-25 10:32:48
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 24 luty (czwartek), gdy o godzinie 16:47 *Hants*
    naskrobał(a):

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Mur_Hadriana

    budowali to Rzymianie, a nie autochtoni. Autochtoni biegali jeszcze w
    skórach i byli brudni.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2011-02-25 10:26:00

  • 34. Data: 2011-02-25 11:01:01
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-25 10:27, to pisze:
    > begin Arek

    > No to już pokazałeś, ze wiesz tyle o psychologii, co świnia o tańcu
    > figurowym.

    Czego nie można powiedzieć o Twojej szczegółowej i niezwykle
    merytorycznej analizie.

    A.

  • 35. Data: 2011-02-25 12:01:29
    Od: "Excite" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > A jak już wszystko zawiedzie, to po prostu zacznij uczyć się jazdy.

    Nie zacznie bo jest święcie przekonany że już wszystko umie.

  • 36. Data: 2011-02-25 21:18:39
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    Kup se bilet komunikacji miejskiej

  • 37. Data: 2011-02-25 23:43:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Arek

    > Czego nie można powiedzieć o Twojej szczegółowej i niezwykle
    > merytorycznej analizie.

    Ale co miałbym analizować? Jedno z drugim nie ma nic wspólnego i tyle w
    temacie...

  • 38. Data: 2011-02-25 23:51:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ik6qo8$e7v$...@i...gazeta.pl

    > Jeśli do tego dodać ruszanie z kopyta (oby silnik był nagrzany)
    > po oblodzonej drodze... Zawały serca u innych są gotowe. ;)ę''

    Dziś tak ruszyłem spod świateł tuż przy salonie Volvo
    na oczach kilku policjantów obsługujących wypadek. :)
    [mój] Samochód dosłownie trząsł się na boki -- a w Volvo
    mi nie wierzą, gdy im mówię, że takie ruszanie (a raczej
    przyspieszanie w ogóle) powoduje jazdę bokiem. :)

    Tegoroczne silniki montowane w S40 (pięciocylindrowe) mają
    przy tej samej pojemności (2 litrów w Dieslu) chyba 400 Nm
    i więcej koni -- Boże, jak mi tych kopyt końskich brakuje
    do zabawy!!! :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2011-02-26 00:01:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" ik7rk1$g6h$...@i...gazeta.pl

    > Strach pomyśleć do czego zdolny jest człowiek,
    > który boi się jednego słowa egzaminatora.

    Taki człowiek raczej nie jest zdolny do prowadzenia
    samochodu w ogóle. bo w czasie jazdy stresu jest dużo.

    Ale czasami egzaminatorzy ogłupiają i podpuszczają.

    -- To jednokierunkowa, ale proszę jechać prawą stroną,
    przecież mamy ruch prawostronny. A teraz proszę
    skręcić w lewo... Nie... No... Z prawego pasa?!?!?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2011-02-26 00:07:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" ik7rf6$g6h$...@i...gazeta.pl

    > Ja znam kilku kierowców, więc śmiało mogę założyć,
    > że każdy kierowca potrafi doskonale jeździć,
    > a wypadki powodują tylko piesi.

    Najgorsi są piesi kierujący samochodami. ;)

    > To prawda, ale jednak jakiś odsiew jest. Czyli chyba
    > trochę się starają dbać o to co dzieje się na drogach.

    IMO na egzaminach za mało jest jazdy manewrowej -- to
    właśnie taka jazda wg mnie daje dużo wypadków. Wprawdzie
    te kolizje są niegroźne, ale mimo to -- bolesne. Na mnie
    często ludzie jakby polowali. :) Któregoś razu musiałem
    na dróżce osiedlowej ominąć ,,łosia''. Nic trudnego?
    Niby nic, ale nie dla kogoś, kto jeszcze ma sen pod
    powiekami, zimny silnik i zimne opony. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'